افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

کابوس ملوان سپاهان / شکست در خانه سپاهان در اصفهان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118036
کابوس ملوان سپاهان / شکست در خانه سپاهان در اصفهان – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر مغلوب ملوان انزلی شد. تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود ملوان به پایان رسید. ملوان با این برد 16 امتیازی شد و سپاهان بار […]

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر مغلوب ملوان انزلی شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود ملوان به پایان رسید.

ملوان با این برد 16 امتیازی شد و سپاهان بار دیگر مقابل ملوان دست به گریبان شد و سه امتیاز این فصل را به ملوان داد. ملوان فصل گذشته با تساوی مقابل سپاهان قهرمان این تیم شد. ملوان اکنون با 16 امتیاز به مدعیان اصلی لیگ برتر رسید و به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد و سپاهان برای دومین هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشد.

داور: پیام حیدری

کمک داور: حمیدرضا افشون، احد سلطانی

کارت زرد: عیسی آل کثیر (سپاهان)

کارت قرمز:

گل: رضا جعفری (دقیقه 16 – پنالتی 44) سهیل فداکار +3 90 برای ملوان، رامین رضاییان (دقیقه 29) رضا اسدی دقیقه 7 + 45 (برای سپاهان)

رویدادهای مهم بازی:

* در دقیقه 29 بازی رامین رضاییان به گل رسید اما کمک داور گل را مردود اعلام کرد و اعلام کرد که این موضوع باعث اعتراض شدید بازیکنان سپاهان به داور شد و این اعتراضات دقایقی ادامه داشت تا در نهایت تیم داوری او مشورت کرد. و تصمیم گرفت. بالاخره گل را تایید کردند.

* در دقیقه 42 عیسی آل کثیر یک گل دیگر برای سپاهان به ثمر رساند که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد و تصمیم او کاملا درست بود و بازیکنان سپاهان اعتراضی به این رد گل نداشتند.

سپاهان در نیمه اول در دقیقه 7+45 گل تساوی را به ثمر رساند و در 3+90 دقیقه پایانی بازی گل سوم را از ملوان دریافت کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)