افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

چهره ترسناک آدم خواران در هند/عکس

  • کد خبر : 379780
چهره ترسناک آدم خواران در هند/عکس

در این عکس هایی که در زیر گردآوری شده است، راهبان آدمخوار وحشتناک قبیله گره گوری را ببینید. به گزارش صبحگاهی، این مردان ترسناک و آدمخوار راهبانی با دین خود هستند. در این عکس هایی که در زیر گردآوری شده است، راهبان آدمخوار وحشتناک قبیله گره گوری را ببینید. این راهبان از ترکیبی از ماری […]







در این عکس هایی که در زیر گردآوری شده است، راهبان آدمخوار وحشتناک قبیله گره گوری را ببینید.



به گزارش صبحگاهی، این مردان ترسناک و آدمخوار راهبانی با دین خود هستند. در این عکس هایی که در زیر گردآوری شده است، راهبان آدمخوار وحشتناک قبیله گره گوری را ببینید. این راهبان از ترکیبی از ماری جوانا، الکل و مدیتیشن برای رسیدن به حالت تعلیق استفاده می کنند تا بتوانند به شیوا، یکی از خدایان هندو نزدیک شوند.

عکاس ایتالیایی کریستیانو آویستینلی از قبیله آگوری تبعیدی در شهر بنارس (واراناسی) در شمال هند بازدید کرد. آداب و رسوم عجیبی دارند، از جمله خوردن گوشت، مدفوع و ادرار انسان.

آدمخوار

کریستیانو از زندگی واقعی این راهبان عکاسی کرد. او می گوید: «آنها بسیار مرموز هستند و هندی ها از آنها بسیار می ترسند. هندی ها می گویند که آن راهبان می توانند آینده را پیش بینی کنند، روی آب راه بروند و کارهای شیطانی انجام دهند.

این راهبان از ترکیبی از ماری جوانا، الکل و مدیتیشن برای رسیدن به حالت تعلیق استفاده می کنند تا بتوانند به شیوا، یکی از خدایان هندو نزدیک شوند.

اعضای قبیله آگوری نیز معتقدند که اگر بدون تعصب خود را در معرض مسائلی قرار دهند که دیگران آن را تابو و آزاردهنده می دانند، می توانند در مسیر روشنگری و روشنگری قدم بگذارند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.