افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

پیشنهاد سهام پرسپولیس و استقلال لغو شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166556
پیشنهاد سهام پرسپولیس و استقلال لغو شد – پرسپولیس نیوز

بورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل کمبود متقاضی، فروش بلوک های 51 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 21 دی ماه انجام نمی شود. در حالی که سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای از قصد واگذاری بلوک 51 درصدی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در 21 دی ماه […]

بورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل کمبود متقاضی، فروش بلوک های 51 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 21 دی ماه انجام نمی شود.

در حالی که سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای از قصد واگذاری بلوک 51 درصدی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در 21 دی ماه خبر داده بود، ارز ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل کمبود متقاضی، این پیشنهاد اجرا نمی شود. . خارج از.

پیش از این سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود که 5 هزار و 362 میلیون و 657 هزار و 650 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عمومی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صورت نقدی به فروش می رسد. شرایط روز سه شنبه 21 دی ماه سال جاری از طریق بازار ایران در پایگاه فروش فرابورس.

قیمت پایه هر سهم این بلوک «پرسپولیس» برای این عرضه برابر با قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد تعیین شد. کمتر از 3946 ریال نیست.

علاوه بر این سازمان خصوصی سازی مجبور شد 5503 میلیون و 486500 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت ورزش استقلال ایران (سهام عادی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت نقدی بفروشد. روز سه شنبه 21 دی ماه سال جاری که از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش می رسد.

قیمت پایه هر سهم این بلوک “استکلال” برای این عرضه برابر با قیمت دایرکتوری فرابورس روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد به شرط عدم عرضه تعیین شد. کمتر از 3362 ریال.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)