افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پیشنهاد آتش بس آمریکا در حال بررسی است

  • کد خبر : 377267
پیشنهاد آتش بس آمریکا در حال بررسی است

به گزارش بازار، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که مقامات این رژیم روز پنجشنبه پیشنهاد آمریکا برای برقراری آتش بس با لبنان را بررسی کردند و در روزهای آینده به بحث در مورد آن ادامه خواهند داد. وی در بیانیه ای اعلام کرد: تیم های ما برای بررسی طرح آمریکا […]

به گزارش بازار، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که مقامات این رژیم روز پنجشنبه پیشنهاد آمریکا برای برقراری آتش بس با لبنان را بررسی کردند و در روزهای آینده به بحث در مورد آن ادامه خواهند داد.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: تیم های ما برای بررسی طرح آمریکا و چگونگی دستیابی به هدف بازگرداندن مردم به خانه هایشان با یکدیگر دیدار کردند و در روزهای آینده این بحث ها را ادامه خواهیم داد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که هیچ آتش بسی با حزب الله در جبهه شمالی برقرار نخواهد شد.

روز پنجشنبه پس از اینکه نتانیاهو برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفت، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نتانیاهو به ارتش اسرائیل دستور داده است تا با قدرت کامل به حملات خود در لبنان ادامه دهد.

در بیانیه امروز نتانیاهو هیچ اشاره ای به اظهارات کاتز و دیگر مقامات صهیونیست مبنی بر رد آتش بس نشده است و تنها گفته است که «گزارش های نادرستی درباره طرح آمریکا برای آتش بس منتشر شده است». در این بیانیه همچنین از “تلاش های ایالات متحده” و “نقش حیاتی” ایالات متحده در حل این مناقشه قدردانی شده است.

با شروع جنگ غزه به دنبال عملیات تهاجمی الاقصی، رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به مواضع یکدیگر در دو سوی مرز حمله کرده و ده ها هزار نفر از ساکنان مناطق مرزی مجبور به تخلیه این مناطق شده اند. . .

در هفته جاری، صهیونیست ها حملات خود را به خاک لبنان تشدید کردند و بر عمق حملات افزودند و در نتیجه بیش از 600 لبنانی به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان نیز صدها موشک و راکت از انبارهای تسلیحاتی خود به سمت مواضع رژیم صهیونیستی به ویژه در حیفا ارسال کرده و به تدریج بر عمق حملات خود علیه سرزمین های اشغالی افزوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.