افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بورکینافاسو در دو زمان مختلف – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 171288
پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بورکینافاسو در دو زمان مختلف – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند امروز از ساعت 18 در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بورکینافاسو رفت و با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم رقیب آفریقایی به برتری رسید. در این دیدار که با استقبال کیشوند در جزیره […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند امروز از ساعت 18 در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بورکینافاسو رفت و با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم رقیب آفریقایی به برتری رسید.

در این دیدار که با استقبال کیشوند در جزیره المپیک کیش و با یک دقیقه سکوت برای شهدای کرمان برگزار شد، تیم بورکینافاسو در دقیقه 16 با خطای سامان قدوس از کوناته به برتری رسید. . اما مهدی طارمی در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند و امید ابراهیمی نیز در دقیقه 71 گل دوم ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول این دیدار با علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، مجید حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، محمد محبی، علیرضا جهانبخش، شهریار مغانلو و مهدی طارمی به میدان رفت.

برای نیمه دوم امیر قلعه نویی از ترکیب متفاوتی استفاده کرد و پیام نظام، شجاع خلیل زاده، سامان فلاح، احسان حاج صفی، آریا یوسفی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، علی قلی زاده، مهدی قیدی (76 مهدی ترابی)، رضا اسدی و کریم. او انصاری فرد را به میدان فرستاد.

تیم کشورمان در نیمه اول به جز غافلگیری که با اشتباه سامان قدوس داشت و دروازه خود را باز شده دید، در دقایق دیگر بهترین تیم بود و موقعیت های زیادی را مقابل دروازه میهمان آفریقایی خلق کرد. ، اما در ضربات آخر دقیق نبودند و البته درخشش دروازه بان رقیب اجازه نداد تعداد گل های این تیم بیشتر شود.

امیر قلعه نویی که تیمش در نیمه اول ترکیبی نزدیک به ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی در جام ملت های آسیا داشت، در نیمه دوم بازیکنان جدیدی را به میدان فرستاد و تمامی بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا را تغییر داد. 45 دقیقه اول فرصت تلاش برای شکست دادن همه ملی پوشان را داشته باشد. سیدحسین حسینی و رامین رضاییان بازیکنانی بودند که مورد استفاده قرار نگرفتند.

در نیمه دوم این تیم نتوانست عملکرد هجومی نیمه اول را داشته باشد و با وجود اینکه امید ابراهیمی یک بار دروازه حریف را باز کرد، این تیم از نظر موقعیت یابی عملکرد قابل قبولی نداشت و توپ بیشتر در مرکز زمین بود. میدان

تیم فوتبال ایران پس از این دیدار دو روز در کیش تمرین می کند و سپس راهی قطر می شود تا آخرین دیدار تدارکاتی خود را در این کشور مقابل اندونزی انجام دهد و خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.