افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379632
پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. وی بر انتقام خون رزمندگان مقاومت سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی تاکید کرد. متن این پیام به شرح زیر است: به نام تعالی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. وی بر انتقام خون رزمندگان مقاومت سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام تعالی

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

تاریخ بشریت مملو از مردان و زنانی است که نه تنها اسطوره و الگوی زمانه خود هستند، بلکه نمونه و سرمشق نسل های آینده خود هستند. امروز همه ما در سوگ از دست دادن یکی از اسطوره های مقاومت، عالم وارسته سید حسن نصرالله هستیم که به دست شب پرستان منحوس، بدمرد و ترسو به شهادت رسید.

چندی پیش در سفری کوتاه فرصت ملاقات با ایشان را پیدا کردم و این دیدار تقریباً دو ساعت به طول انجامید، او را فردی مصمم، توانا، دانشمند، متخصص، برنامه‌ریز و نیز فداکار به آنچه خداوند مقدر کرده است یافتم. و من این صفات را که فقط در مردان خاص و الهی دیده می شود یافتم و خودش را نشان داد.

این گونه بود که همه مردم لبنان اعم از مسلمان و غیرمسلمان او را با جان و دل دوست داشتند و شاید بتوان گفت که او یک رهبر معنوی برای همه مردم لبنان بود. رهبری خداپسند، اخلاق مدار، مبارز، میهن پرست و دلسوز. او نه تنها دبیرکل حزب الله بود، بلکه نگران آموزش، تحقیق، رشد و رفاه همه مردم لبنان بود. این گونه بود که رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی طاقت نیاورد و با بیش از 85 تن بمب سعی در تخریب این سد بزرگ داشت و نمی دانست که در پشت این سد دریای مواج وجود دارد که سیل را ویران و ناپدید کرد. رژیم صهیونیستی این کار را انجام خواهد داد.

شهادت این تحریف تقوا، برتری و مجاهدت را به حضور جناب فرج الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و بزرگ لبنان بویژه رزمندگان حزب الله و مجاهدین تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امت بزرگ اسلامی در سرتاسر جهان و به رژیم باطل و من غاصب صهیونیستی را فاسد و فاسد اعلام می‌کنم، آنچه شاهد آن هستیم تلاش رژیم در حال مرگ است که دست به هر جنایتی می‌زند، از کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان. و ذخایر ملل دیگر را برای زنده ماندن نابود کنند. او نمی داند که او مرده است و امروز حتی متحدانش نیز به زندگی او امیدی ندارند. کار باید تمام شود، به حول و قوه الهی محاصره می کنیم و به امامت امام امت در قدس نماز می خوانیم و انتقام خون رزمندگان مقاومت، سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و رهبر دل هایمان را می گیریم. سردار . سلیمانی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.