افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پیام تسلیت امیر سرتیپ حاتمی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 379745
پیام تسلیت امیر سرتیپ حاتمی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام امیر حاتمی به شرح زیر است: شهادت پرافتخار سردار سرافراز جهان اسلام سید شجاع الطسط، دبیرکل محبوب حزب الله لبنان، شهید قدس، حجه […]

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام امیر حاتمی به شرح زیر است:

شهادت پرافتخار سردار سرافراز جهان اسلام سید شجاع الطسط، دبیرکل محبوب حزب الله لبنان، شهید قدس، حجه الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (ره) در صحنه. حضور مقدس حضرت ولی عصر (عج) به امام خامنه‌ای، خامنه‌ای مسلمان، خامنه‌ای مسلمان، خامنه‌ای مسلمان و رژیم صهیونیستی، ملت‌های آزادی‌خواه جهان، جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بدون شک وعده صادقانه خداوند در قرآن کریم; (فَإِنَّ حزْبَ اللَّهِ هُمْ الْغالْبونَ) که فقط لشکر خدا پیروز و مسلط می شود، محقق می شود و چشم مؤمنان راستین و منتظر جهان برای نابودی کامل نظام سلطه و باطل روشن می شود. رژیم صهیونیستی غاصب و قاتل کودکان.
اگر کمک کردی، خداوند تو را یاری کند و ایمانت را تقویت کند. درود و درود صمیمانه خود را به روح مطهر امام شهدا، کاروان شهدا و مرکز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان می‌رسانم. حرم و همه شهدایی که جان خود را در راه حق و حقیقت و آزادی قدس شریف فدا کردند. پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند، قرآن و اهل بیت فدای عصمت و طهارت (ع) و حقیقت آزادگی و انسانیت و بزرگواری شدند، ما دعای خیر می کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.