افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

پروین: قهرمان شدن با شاگرد خودم چقدر لذت بخش است/ همیشه مقابل مربی خارجی بوده ام – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 195878
پروین: قهرمان شدن با شاگرد خودم چقدر لذت بخش است/ همیشه مقابل مربی خارجی بوده ام – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است ملی پوشان نباید روی باد پیروزی مقابل ژاپن بخوابند و باید روی دیدار مقابل قطر تمرکز کنند. علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، اظهار کرد: به نظر من این تیم در مرحله گروهی […]

پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است ملی پوشان نباید روی باد پیروزی مقابل ژاپن بخوابند و باید روی دیدار مقابل قطر تمرکز کنند.

علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، اظهار کرد: به نظر من این تیم در مرحله گروهی خیلی خوب بازی نکرد اما «آنها بازی کردند. در بازی با ژاپن واقعا عالی بودند و شما نمی توانید از آنها سیر شوید.” این پیروزی شیرین را به کل تیم تبریک می گویم. اجازه نده این واقعیت که آنها مردم را خوشحال کردند به شما آسیب برساند. تیم باید مراقب باشد مقابل ژاپن به خواب نرود.

و افزود: ژاپن در نیمه دوم مقابل ایران با بازی های تدارکاتی متعدد و پیروزی آلمان حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان ما فوتبالی را به نمایش گذاشتند که همه از آن لذت بردند. امیدوارم بهترین عملکرد تیم ملی را در دیدار با قطر شاهد باشیم و بازیکنان در پیروزی مقابل ژاپن با باد نخوابند. نباید قطر را دست کم گرفت چون به نظر من بازی با قطر سخت تر از ژاپن است.

پروین در ادامه به اخراج مهدی طارمی در دیدار مقابل سوریه اشاره کرد و گفت: در سناریویی که مهدی طارمی کارت زرد دوم را دریافت کرد، در این فکر بودم که در آن نقطه از زمین چه کار می کند؟ به هر حال همه چیز خوب پیش رفت و به این مرحله رسیدیم. تیم ملی خیلی زحمت کشیده و تا الان اردوهای زیادی برای گرفتن جواب برگزار شده است. ملی پوشان نباید دیدار مقابل قطر را دست کم بگیرند و باید با تمرکز بالایی به مصاف این تیم بروند. این را هم آقای قلعه نویی و هم تیم فنی ایشان به خوبی می دانند. امیدواریم روز چهارشنبه دوباره مردم را خوشحال کنند.

وی همچنین گفت: من همیشه با مربیان خارجی مخالف بوده ام. حالا لذت بردم، تیم ملی با کادر فنی ایران به نیمه نهایی رسید. اگر با آقای قلانوی که شاگرد من بودند قهرمان شویم خیلی لذت می برم و به او افتخار می کنم. به آقای قلعه نویی خسته نباشید می گویم، کادر فنی و مخصوصا بازیکنان، تا الان کار بزرگی کرده اند.

سرمربی و کاپیتان چندین ساله تیم ملی در ادامه گفت: در بازی با ژاپن تک تک بازیکنان خوب بودند. تیم کار بزرگی انجام داد. جهانبخش، آزمون، قدوس و تک تک آنها بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازی احتمالی ایران مقابل کره در فینال جام ملت های آسیا گفت: مربیان معمولا قدم به قدم پیش می روند. حالا تمام تمرکزمان باید روی بازی با قطر باشد. بعد از آن به بازی بعدی فکر کردیم. شاید اردن کره را برد و فینالیست شد. در اکثر بازی های این دوره، کره در وقت های اضافه و در دقایق پایانی به گل رسید. آنها بسیار خوش شانس بودند.

پروین در پایان درباره دیدار چهارشنبه شب تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: از آنجایی که آنها میزبان هستند، همه چیز به نفع آنهاست. البته به شرایط داوری اشاره نمی کنم چون با وجود VAR هیچ خطایی نمی بینیم اما در هر صورت بازیکنان ما باید مراقب باشند که بی دلیل کارت زرد دریافت نکنند و اخراج نشوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)