افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پروین: بازیکنان پرسیدند و درویش اسمار را انتخاب کرد/ هر کی سرمربی شد حمایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 197101
پروین: بازیکنان پرسیدند و درویش اسمار را انتخاب کرد/ هر کی سرمربی شد حمایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: امیدوارم بتوانیم با شاگردم (امیر قلعه نویی) قهرمان جام ملت های آسیا شویم. بازی با قطر سخت تر از ژاپن است، اما می توانیم قطر را مثل آب شکست دهیم. علی پروین، اسطوره فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم بزرگسالان پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل ژاپن […]

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: امیدوارم بتوانیم با شاگردم (امیر قلعه نویی) قهرمان جام ملت های آسیا شویم. بازی با قطر سخت تر از ژاپن است، اما می توانیم قطر را مثل آب شکست دهیم.

علی پروین، اسطوره فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم بزرگسالان پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا که ژاپن را بیش از حد بزرگ کرد، گفت. جوری از این تیم تعریف کردند که انگار هیچ تیمی در آسیا نمی تواند آنها را شکست دهد!

و افزود: همه در مورد ژاپن گفتند که به آلمان چهار گل زد، اسپانیا را شکست داد و شکست ناپذیر بود. اما ایران با شایستگی توانست این تیم را شکست دهد و حرف و حدیثی را پشت سر نگذارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: ملی پوشانی که در دیدار مقابل ژاپن دست به کار بزرگی زدند و توانستند رقیب قدرتمند خود را شکست دهند، شایسته تقدیر و به قول خودمان «تبلیغ» هستند. آنها موفق شدند تیمی را شکست دهند که دنیا می شناخت. مربیان و بازیکنان حرف های خود را به خوبی خرج کردند و تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان یک روز تاریخی را رقم زد.

وی با تمجید از امیر قالانی که تاکنون نتایج خوبی با تیم ملی در جام ملت های آسیا کسب کرده است، گفت: خوشحالم که امیر قلانوی شاگرد خوبی برای من بوده و امیدوارم بتوانیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم. . لیوان با شاگردم من از ابتدا با مربی خارجی مخالف بودم. همیشه گفتم در ایران مربیان خوب و شایسته ای داریم که باید روی نیمکت تیم ملی بنشینند. آیا خود امیر قلانوی تصمیم بدی گرفته است؟ آنها تاکنون پنج پیروزی در جام ملت های آسیا کسب کرده اند و به امید خدا قطر را شکست داده و فینالیست شده و در نهایت جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان می آورند.

ستاره و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قطر میزبان جام ملت ها است و قطعا از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند. میدان و زمان به نفع این تیم خواهد بود. در گام اول 1000 بلیت به تماشاگران تیم ملی ایران داده شد! شاید داور با وجود VAR نتواند به سود این تیم سوت بزند اما در شرایط 50-50 هوای میزبان را خواهد داشت.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند قطر را شکست دهد؟ وی افزود: بازی با قطر به نظرم سخت تر از ژاپن است اما اگر بچه ها خودشان باشند و مثل نیمه دوم مقابل ژاپن بازی کنند مثل آب قطر را شکست می دهند.

وی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و انتخاب اسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل محمدی نیز گفت: شناخت کاملی از این مربی ندارم اما تا جایی که می دانم و شنیده ام چند بازیکن پرسپولیس با رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) صحبت کرده اند. باشگاه) و او گفت که اسمار خوب است و وقتی درویش با نظر مثبت بازیکنان پرسپولیس مواجه شد او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. شاید خوب باشد و شاید هم نه، هیچ چیز معلوم نیست و همه چیز درباره او بعد از اولین بازی پرسپولیس مشخص می شود. ما پیشکسوتان پرسپولیس عادت داریم از هرکسی که سرمربی می شود حمایت کنیم. این وظیفه ماست. پیشکسوتان همیشه از مدیرعامل، سرمربی و اعضای هیئت مدیره حمایت خواهند کرد.

پروین در پایان با بیان اینکه گفته می شد عیسی آل کثیر به خاطر صحبت های او از پرسپولیس رفت، اضافه کرد: اینطور نبود و این بازیکن به خاطر حرف من پرسپولیس را ترک نکرد. گفتم شنیدم این بازیکن مبلغ زیادی از پرسپولیس گرفته است. با این حال او رفت و حالا برگشته است. حضور آل کثیر می تواند به قدرت هجومی پرسپولیس کمک زیادی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)