افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پرویز ربیعی در سرای ابدی آرام گرفت / رفتنی دردناک + عکس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 215183
پرویز ربیعی در سرای ابدی آرام گرفت / رفتنی دردناک + عکس – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پرویز ربیعی دوبلور باسابقه که در سن ۸۴ سالگی درگذشت، امروز دوشنبه ۱۶ اسفندماه با حضور هنرمندان دوبله و دوبله از تالار هنرمندان بهشت ​​تشییع شد. ). بخش. مراسم تشییع زنده یاد ربیعی در خود بهشت ​​زهرا(س) برگزار و پیکر وی در طبقه فوقانی آرامگاه مرحوم احمد رسول زاده دوبلور […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پرویز ربیعی دوبلور باسابقه که در سن ۸۴ سالگی درگذشت، امروز دوشنبه ۱۶ اسفندماه با حضور هنرمندان دوبله و دوبله از تالار هنرمندان بهشت ​​تشییع شد. ). بخش.

مراسم تشییع زنده یاد ربیعی در خود بهشت ​​زهرا(س) برگزار و پیکر وی در طبقه فوقانی آرامگاه مرحوم احمد رسول زاده دوبلور به خاک سپرده شد.

افشین زی نوری، زهرا شکوفنده، ناهید امیریان، منوچهر ولی زاده، علی همت مومیوند، علیرضا نشی، ماهوش افشاری، جواد میقکیان، علی منانی، حسین خدادادبیگی، رضا الماسی، کسری کیانی، مهین برزویی، مهسا عرفانی هنرمندان حاضر در این مراسم بودند. . . همچنین فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ تلویزیون و مجتی نقیئی از دست اندرکاران این مراسم بودند.

پرویز ربیعی در سرای ابدی آرام گرفت/ رفتنی دردناک

این مراسم که همزمان با تشییع پیکر از پردیس افکاری برگزار شد، با یک ساعت تاخیر تا پایان مراسم افکاری آغاز شد.

پرویز ربیعی در سرای ابدی آرام گرفت/ رفتنی دردناک

علی همت مومیوند دوبلور درباره فقدان یاد پرویز ربیعی گفت: بسیار متاسفم و به همه دوستداران هنر دوبله و خانواده محترم پرویز ربیعی تسلیت عرض می کنم. متاسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، خاطرات خیلی خوبی از آقای ربیعی داریم که هیچ وقت فراموش نمی کنیم.

پرویز ربیعی در سرای ابدی آرام گرفت/ رفتنی دردناک

و افزود: می گویند مرگ حق است، آری همه می رویم و خداست که می ماند، اما رفتن عده ای بسیار دردناک است و آدم نمی داند با حسرت چه کند. آقای ربیعی از آن دسته افرادی بود که فقدانش بسیار سخت است، مردی پر احساس، با صدایی قوی و قلبی به بزرگی گنجشک. فراموش نمی کنم که دوست عزیزم بیژن علیمحمدی وقتی بر بستر بیماری بود به عیادتش آمد و چون ابر بهاری اشک ریخت.

مراسم ختم زنده یاد پرویز ربیعی روز پنجشنبه از ساعت 14:30 الی 15:30 در مسجد الغدیر خیابان میرداماد برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.