افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

پروژه 105 میلیارد تومانی در هرمزگان افتتاح می شود

  • کد خبر : 192826
پروژه 105 میلیارد تومانی در هرمزگان افتتاح می شود

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، آیت الله رئیسی گفت: استان هرمزگان در حوزه اقتصاد دریایی، گردشگری و صنعت دارای قابلیت های فراوانی است. رئیس جمهور افزود: دور اول سفرهای استانی به رفع نیازهای استان اختصاص داشت و امروز با همت همه قدم های خوبی برداشته شده است. وی ادامه داد: امروز صدها پروژه نیمه […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، آیت الله رئیسی گفت: استان هرمزگان در حوزه اقتصاد دریایی، گردشگری و صنعت دارای قابلیت های فراوانی است.

رئیس جمهور افزود: دور اول سفرهای استانی به رفع نیازهای استان اختصاص داشت و امروز با همت همه قدم های خوبی برداشته شده است.

وی ادامه داد: امروز صدها پروژه نیمه تمام اجرا شده و 105 میلیارد تومان برای تکمیل آنها جذب شده است.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: استان هرمزگان دارای قابلیت های فراوانی است، توانمندی های بسیاری از اقتصاد دریایی، اقتصاد گردشگری، کشاورزی، صنعت و کارهای خوبی در این استان انجام شده است.

وی گفت: با توجه به نیازهای این استان، نیازها و راهکارهای آن در دور اول سفرهای رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه ها و کارهایی که در استان هرمزگان آغاز شده محقق خواهد شد و در زمان او که دور از دسترس نیست مردم شاهد حرکت جهادی در استان خواهند بود.

وی افزود: از پیمانکاران، جوانان، ادارات مختلف و مسئولانی که توانستند در ساماندهی این پروژه ها نقش آفرینی کنند، تشکر می کنم. خیلی ممنونم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: در این 2 روز از محل این استان و ادارات در صورت امکان بازدید خواهم کرد و کارها و آنچه در این استان لازم بود را در شورای اداری و برنامه ریزی استان برای کارهای آینده در این استان پیگیری خواهم کرد. این استان تصمیم در 2 روز گرفته می شود.

وی گفت: آنچه برای تصمیم گیری لازم است در شوراهای عالی و در تهران تصویب می شود و تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

افتتاح چند طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به درب پیشرفت ایران است.

وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راهداری و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت آیت الله رئیسی را در سفری دو روزه همراهی می کند.

رئیس جمهور به همراه هیئت دولت امروز و فردا به دعوت مردم استانی و خوش قلب هرمزگان برای بهره برداری از 1.32 پروژه عمرانی به ارزش 105 همات (1500 میلیارد ریال) دعوت می شود.

افتتاح 2 بیمارستان و یک سری پروژه بهداشتی و درمانی، تکمیل چند پروژه نیمه تمام راه آهن، تامین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه های استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی شهدا، تکمیل، بازسازی و تجهیز نیمه تمام طرح های ورزشی، اجرای طرح های رانندگان روستایی و حفاظت از روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان است. هرمزگان.

استان هرمزگان با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت و 71 هزار کیلومتر مربع وسعت و با سواحل طولانی و 14 جزیره بزرگ و کوچک ایرانی در گستره وسیع آبهای خلیج فارس و دریا. عمان حدود چهار درصد از مساحت و 1.8 درصد از جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده و به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران شناخته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.