افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

پرسپولیس 2-2 نفت آبادان / تساوی عجیب با گل مردود در دقایق پایانی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118295
پرسپولیس 2-2 نفت آبادان / تساوی عجیب با گل مردود در دقایق پایانی – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست داد. در همان زمان داور در شرایطی که توپ در ثانیه های پایانی از خط عبور نکرد، برای صنعت نفت مساوی اعلام کرد. تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته […]

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست داد. در همان زمان داور در شرایطی که توپ در ثانیه های پایانی از خط عبور نکرد، برای صنعت نفت مساوی اعلام کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. علی یوسف در دقیقه 13 دو گل صنعت نفت و گل به خودی دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 90 + 3 و محمد عمری در دقیقه 57 و گئورگی گلسیانی در دقیقه 74 برای پرسپولیس دو گل به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (60- شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (60- امید عالیشاه)، محمد عمری، سروش رفیعی (7) ) – دوران جراحی).

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تحیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین تاصحگری (فاخر تهامی – 46)، احمد شریعت زاده (رضا بهمئی 6) و – علی یوسف (46-حکیم یوسف).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه 9: سعید صادقی در نقطه پنالتی با در آغوش گرفتن توپ را از نبیل باهویی دریافت کرد و ضربه مهاجم پرسپولیس را دروازه بان صنعت نفت برگشت داد.

دقیقه 13: حسین سنگگیر از سمت چپ زمین پرسپولیس پاس بلندی را روی دروازه بیرانوند ارسال کرد و علی یوسف، مهاجم عراقی صنعت نفت با یک پرش طول اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 19: علی نعمتی یک پاس بلند به روی دروازه صنعت نفت زد که پیام پارسا با ضربه سر نبیل باهویی را برگشت داد.

دقیقه 22: رحیم آلبوغبیش تکل بالایی روی پای میلاد زد تا اولین کارت زرد این دیدار را برای بازیکن صنعت نفت دریافت کند.

دقیقه 24: میلاد سرلک پشت محوطه فرصت گلزنی داشت اما ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 25: حسین سنگگیر در نزدیکی خط طولی زمین مرتکب خطا شد که داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 31: علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت در یک ضد حمله پشت محوطه پرسپولیس در حالی که تنها یک بازیکن حریف را مقابل خود می دید توپ را از دست داد.

دقیقه 45: طالب ریکانی توپ را از مرکز زمین گرفت و پس از چند قدمی به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد و بیرانوند صاحب توپ شد.

دقیقه 45: حسین سنگگیر با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. او که در دقیقه 25 کارت زرد دریافت کرد، با ممانعت از ادامه بازی بیرانوند اخطار دوم و کارت قرمز دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه 53: سروش رفیعی به سمت دروازه صنعت نفت شوت زد که ضربه سر نبیل باهویی از کنار دروازه زردپوشان آبادانی به بیرون رفت.

دقیقه 57: محمد عمری پشت محوطه جریمه توپ را ربود و با یک ضربه محکم از روی خط 18 قدم دروازه پیام پارسا را ​​باز کرد تا اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.

دقیقه 68: دانیال اسماعیلی فر یک توپ بلند را روی دروازه صنعت نفت فرستاد که ارسال پارسا توسط بازیکن پرسپولیس برگشت داده شد، شهاب زاهدی توپ را از روی نقطه پنالتی روی دروازه برگشت داد.

دقیقه 70: علی صفایی پس از برخورد توپ به مدافع صنعت نفت اعلام پنالتی کرد که با اعتراض بازیکنان صنعت نفت همراه شد و امیرمحمد پناهی از صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 72: در حین ضربه پنالتی بین بازیکنان دو تیم درگیری رخ داد و داور حکیم نصاری از صنعت نفت و امید عالیشاه از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 74: گئورگی گلسیانی با زدن پنالتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 83: امید عالیشاه به دلیل خطا پشت محوطه صنعت نفت متوقف شد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: محمد عمری وارد محوطه صنعت نفت شد و پس از عبور از 2 بازیکن به سمت دروازه شوت زد که ضربه بازیکن پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 3+90: بازیکنان صنعت نفت از سمت راست دروازه خودی به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که وسط این تیم با دخالت دانیال اسماعیلی فر نزدیک بود وارد دروازه پرسپولیس شود که داور اعلام گل کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.