افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

پرسپولیس هیچ درخواستی برای به خدمت گرفتن ملان دروازه بان ارائه نکرده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 205860
پرسپولیس هیچ درخواستی برای به خدمت گرفتن ملان دروازه بان ارائه نکرده است – پرسپولیس نیوز

با وجود علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه بان تیم قایقرانی، مدیران این باشگاه هنوز درخواستی برای جذب «افشار صداقت» نداشته اند. تیم فوتبال پرسپولیس با کمبود دروازه بان مواجه است و علیرضا بیرانوند که دروازه بان شماره یک این تیم محسوب می شود، جایگزین مطمئنی ندارد و این موضوع در دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس در […]

با وجود علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه بان تیم قایقرانی، مدیران این باشگاه هنوز درخواستی برای جذب «افشار صداقت» نداشته اند.

تیم فوتبال پرسپولیس با کمبود دروازه بان مواجه است و علیرضا بیرانوند که دروازه بان شماره یک این تیم محسوب می شود، جایگزین مطمئنی ندارد و این موضوع در دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس در نیم فصل خود را نشان داد.

حبیب فر عباسی دروازه بان نیم فصل ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل برای انجام خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شد و افشار صداقت دروازه بان شماره یک این تیم را سفیدپوش دانست. ، به سمت نیمکت رفت تا فر عباسی در نیم فصل به عنوان دروازه بان اول ملوان بازی کند.

در عین حال صداقت مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی مذاکراتی برای جذب او بین پرسپولیس و صداقت انجام شده است اما مسئولان پرسپولیس هنوز نامه رسمی برای جذب او به باشگاه ملوان ارسال نکرده اند. آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با خبرنگار مهر این موضوع را تایید کرد.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان بسته است و 4 بازیکن جدید این تیم هنوز نتوانسته اند برای تیم خود به میدان بروند و در صورت جذب این بازیکن با سایر بازیکنان دچار مشکل می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)