افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

پرسپولیس بهترین تیم ایران در رقابت‌های آسیایی شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121802
پرسپولیس بهترین تیم ایران در رقابت‌های آسیایی شد – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین برد مقابل تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی را به دست آورده و از این حیث رکورددار است. تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف استقلال تاجیکستان می رود که در دیدار قبل با 2 گل این تیم را شکست داد و قرمزها […]

تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین برد مقابل تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی را به دست آورده و از این حیث رکورددار است.

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف استقلال تاجیکستان می رود که در دیدار قبل با 2 گل این تیم را شکست داد و قرمزها امیدوارند در بازی برگشت با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنند. .

البته پرسپولیسی ها در سال های اخیر عملکرد چشمگیری در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند و با آماری که رفتند، بهترین تیم ایرانی در رقابت های آسیایی لقب گرفتند.

تیم پرسپولیس در مسابقات آسیایی 127 بازی انجام داده و در 66 برد موفق به کسب بهترین عملکرد در بین تیم های ایرانی شده است. تیم پرسپولیس در 52 درصد از مسابقات خود در مسابقات آسیایی پیروز شد و موفق شد حریفان خود را شکست دهد. این در حالی است که نزدیک ترین تیم به پرسپولیس استقلال است که از 120 بازی آسیایی خود در 54 بازی پیروز شده و در 45 درصد بازی های بین المللی خود پیروز شده است.

شاگردان یحیی گل محمدی برای ادامه روند خوب خود در آسیا امروز به مصاف استقلال تاجیکستان می روند. قرمزها برای حفظ شانس خود برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پیروزی در این دیدار حساس هستند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)