افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پرداخت 910 میلیارد ریال خسارت به منازل در اردبیل

  • کد خبر : 368243
پرداخت 910 میلیارد ریال خسارت به منازل در اردبیل

به گزارش بازار، مهدی خامتی در بازدید مسئولان صندوق بیمه حوادث ساختمان های عمومی از شهرستان های گرمی و بیله سوار اظهار داشت: استان اردبیل جزء 10 استان حادثه خیز کشور است که سالانه حوادثی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و خشکسالی در آن رخ می دهد. رعد و برق خسارات زیادی به بار می آورد. […]

به گزارش بازار، مهدی خامتی در بازدید مسئولان صندوق بیمه حوادث ساختمان های عمومی از شهرستان های گرمی و بیله سوار اظهار داشت: استان اردبیل جزء 10 استان حادثه خیز کشور است که سالانه حوادثی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و خشکسالی در آن رخ می دهد. رعد و برق خسارات زیادی به بار می آورد.

وی بیان کرد: سیل ویرانگر سال گذشته در 6 شهرستان استان از جمله گرمی، انگوت، بیله سوار، اصلاندوز، مشگین شهر و خلخال خسارت زیادی به بار آورد و به بیش از 1620 واحد ساختمانی خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: قرار بود همراه با ارزیابی نهایی به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده واریز شود که بخشی از این واریزها انجام شد و بخشی از پرداخت به دلیل عدم پرداخت انجام نشد. عدم خسارت ناشی از هشت حادثه تعریف شده.

خمیتی افزود: این صندوق تصمیم به پرداخت خسارت به حادثه دیدگان هشت سانحه را دارد که متأسفانه برخی از مالکان این واحدها به دلیل شدت بارندگی و نفوذ آب آسیب دیدند که شامل غرامت از صندوق نمی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی صندوق بین 25 تا 30 میلیون تومان است و همین پرداخت ناچیز موجب شکایت ساکنان شده است و در قالب بیمه خسارت، مقدار کمی از قبوض برق مشترکان واحدهای مسکونی برداشت می شود. امور مالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: امیدواریم بخشی از واحدهای مسکونی آسیب دیده با ارزیابی مجدد مشمول این پرداخت ها شود تا کمتر شاهد نارضایتی ساکنان این مناطق باشیم که دچار حوادث ناگوار شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.