افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

پایان کار ورزشکاران ایرانی با کسب یک مدال طلا و یک نقره – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178976
پایان کار ورزشکاران ایرانی با کسب یک مدال طلا و یک نقره – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی آزاد جام زاگرب به عنوان اولین دوره مسابقات انتخابی فدراسیون جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ از ۲۲ تا ۲۴ ژانویه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.در پایان این مسابقات تیم 4 نفره کشورمان با فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم و علیرضا مهدی در وزن 87 کیلوگرم به مدال […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی آزاد جام زاگرب به عنوان اولین دوره مسابقات انتخابی فدراسیون جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ از ۲۲ تا ۲۴ ژانویه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم 4 نفره کشورمان با فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم و علیرضا مهدی در وزن 87 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در نخستین دیدار 8 بر 7 یورگنسن نروژی را شکست داد. او در دور دوم به دلیل عدم حضور حریفش روی تشک راهی مرحله یک هشتم شد. سهرابی در این مرحله 7 بر 2 مقابل کریستوپاس سلیوا از لتونی شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز در مرحله یک چهارم نهایی، دانیال سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست مقابل آنتونیو کامنیاسویچ از کرواسی با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و با شکست این مبارز در مراحل بعدی، عبدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهدی در دور دوم چنگ وی وانگ از چین را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. او در دور سوم ادواردو آواندانو ونزوئلایی را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 از سد آچیکو بولکوادزه از گرجستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله آلن اوستایف روس را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل میلاد علیرضایف از روسیه با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر 1 ون هائو جیانگ از چین را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اسکار پینو هیندز کوبایی دارنده مدال های نقره و برنز جهان را با نتیجه 8 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این دیدار کانتاس کانستاناس دارنده مدال برنز جهان از لیتوانی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک از سد لینگژی منگ چین گذشت و به مدال طلا دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.