افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

پاسخ قاطع “سردار” به اقدامات قطری ها

  • کد خبر : 196218
پاسخ قاطع “سردار” به اقدامات قطری ها

سردار آزمون: به قطری ها همان 1000 بلیت را بدهید که هواداران ایرانی. هر تیمی بخواهد آنجا باشد، ما نمی ترسیم و آماده هستیم. ما پذیرفتیم که جانمان را بدهیم تا انتخاب نتیجه بگیرد. آزمون: جانمان را برای ایران می دهیم/ قلانویی تیم ملی را تغییر داد مهاجم تیم فوتبال ایران گفت: تیم ملی تفاهم، […]

سردار آزمون: به قطری ها همان 1000 بلیت را بدهید که هواداران ایرانی. هر تیمی بخواهد آنجا باشد، ما نمی ترسیم و آماده هستیم. ما پذیرفتیم که جانمان را بدهیم تا انتخاب نتیجه بگیرد.

آزمون: جانمان را برای ایران می دهیم/ قلانویی تیم ملی را تغییر داد

مهاجم تیم فوتبال ایران گفت: تیم ملی تفاهم، متحد و یکپارچه است و ما تمام جان خود را برای ایران می دهیم.

به گزارش ایرنا، سردار آزمون در آستانه دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها تاکید کرد: مهم این است که تیم یک دل و یکپارچه باشد، بازیکنان جوان با تجربه همه در کنار هم باشند و این اتحاد قدرت تیم.تیم ایران. کادر فنی در 45 دقیقه اول آنچه را که از ما خواستند انجام ندادند اما در نیمه دوم توانستیم این کار را انجام دهیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی ادامه داد: تیم ما ترسی ندارد، مهم نیست با کدام تیم بازی کنیم، مهم این است که همه بدانیم چه می خواهیم. وقتی یک تیم در مرحله حذفی گل می زند، کار سخت می شود، اما دیده شد که همه تیم ها از درون به بیرون انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند.

مهاجم تیم فوتبال ایران تصریح کرد: تا آخرین لحظات تمرکزمان را از دست ندادیم، وقتی گل می زنی و در لحظات پایانی پیروز می شوی خیلی لذت بخش است. زمانی که در تیم جوانان بودم، مثل بقیه بازیکنان الگو داشتم. کریم انصاری فرد در بهترین شرایط خود در سایپا بود و امروز افتخار همبازی با او در تیم ملی را دارم و اگر موفق است به این دلیل است که قلب پاکی دارد و تلاش می کند. او در هر بازی با ما در کنار زمین بازی می کند و برایش مهم نیست که در زمین باشد یا خارج از زمین.

آزمون درباره محمد محبی نیز گفت: با او زیاد صحبت کردم، بازی او آن چیزی نبود که در این جام دیدیم و در بازی بزرگی مثل ژاپن به خوبی نشان داد. مهدی قائدی هم می تواند کمک زیادی به تیم کند. این را هم باید بگویم که قبل از بازی با ژاپن فشار زیادی روی من بود. من سال ها با مهدی بازی کرده بودم و کورکورانه در زمین بودیم، اما در بازی با ژاپن برادر بزرگترم آنجا نبود و برایم خیلی سخت بود. ما خیلی به هم عادت کردیم و قول دادم از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

آنچه در مورد پنالتی ایران مقابل ژاپن به چشم آمد: حسین کنعانی زادگان خیلی کم دیده شد. آنچه او انجام داد در یادها باقی می ماند. او در بهترین موقعیت و در زمان مناسب به تیم ملی آمد و ما این را فراموش نمی کنیم. او یک بار حرفی زد که تعبیر دیگری داشت و کسانی که او را می شناسند این را به خوبی می دانند.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان درباره دیدار مقابل قطر خاطرنشان کرد: می دانیم کجا هستیم و قرار است چه کار کنیم. ما در همبستگی ایستاده ایم و جان خود را برای تیم می دهیم. آنها تیم خوبی هستند اما ما به آنها فکر نمی کنیم. ما به تیم خودمان، نیمکت تیم ملی و تیم فکر می کنیم. قطری ها به دنبال صندلی و صندلی در ورزشگاه هستند اما فراموش نکنید که ما در ورزشگاهی با ظرفیت 100 هزار نفر بازی می کنیم و مشکلی با این چیزها نداریم.

وی در خصوص صحبت های امیر قلعه نویی در بین دو نیمه گفت: او با صحبت های انگیزشی خود تیم را متحول کرد، این که هنوز بازی خود را انجام نداده اید باعث شد در دقیقه 45 با آن شرایط به میدان برویم و امیدوارم همینطور باشیم. ” در پایان.

تیم ایران روز چهارشنبه از ساعت 18:30 به مصاف میزبان در تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی می رود. ایران در دور قبل با نتیجه 2 بر یک مقابل ژاپن پیروز شد و قطر نیز در ضربات پنالتی از سد ازبکستان گذشت./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.