افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل/ شلیک 40 موشک به شهر «الصفاد» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 377823
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل/ شلیک 40 موشک به شهر «الصفاد» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، موج جدیدی از حملات موشکی لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در جریان است. رسانه ها در واکنش به حملات تهاجمی امروز رژیم صهیونیستی به حومه لبنان از موج جدید حملات موشکی از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی و صدای انفجارهای پی در پی در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، موج جدیدی از حملات موشکی لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در جریان است.

رسانه ها در واکنش به حملات تهاجمی امروز رژیم صهیونیستی به حومه لبنان از موج جدید حملات موشکی از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی و صدای انفجارهای پی در پی در «صفد» و اطراف آن خبر دادند.

بر اساس این گزارش، همزمان با فعال شدن آژیر هشدار در الجلیل شمالی، شبکه 12 عبری اعلام کرد که در پی حملات موشکی و راکتی از لبنان، 4 فروند موشک به شهر اشغالی صفاد و حومه آن در منطقه اشغالی الجلیل شمالی اصابت کرد .

این شبکه در ادامه سانسور شدید خبری مدعی شد که ساختمانی در شهر صفد مورد اصابت راکتی حزب الله قرار گرفته و چهار موشک نیز به نقاطی در حومه آن اصابت کرده است.

به این معنا، المیادین از به صدا درآمدن آژیر هشدار در «کرمیل» در شمال فلسطین اشغالی همزمان با پرتاب گسترده موشک از سمت لبنان خبر داد.

از سوی دیگر پایگاه عبری والا از هشدار و تشدید تدابیر امنیتی و وضعیت آماده باش بیشتر در یگان های هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ محور مقاومت خبر داد.

در پاسخ به حملات امروز ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها غیرنظامی شد، حزب الله لبنان در بیانیه ای نصب موشک انداز در منطقه صفاد در شمال الجلیل را تایید کرد.

در بیانیه این حزب آمده است که در پاسخ به بمباران وحشیانه شهرها، روستاها و غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی و در دفاع از لبنان و مردم آن و در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن، به شهر صفد حمله می کنیم. با تعداد زیادی موشک

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود از عملیات موفقیت آمیز راکت اندازهای خود در حمله به شهر دیگری در منطقه الجلیل علیا خبر داد.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت لبنان در حمایت از مردم پایدار غزه و در حمایت از مقاومت شرافتمندانه و قهرمانانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم آن، همچنین در پاسخ به حملات بی امان این رژیم علیه شهرها، شهرک ها و غیرنظامیان لبنان امروز جمعه 27/09/2024 با موشک های زیادی به شهر اشغالی کرمیل حمله کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.