افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

وعده آتش بس آمریکا در صورت عدم پاسخگویی به ترور هنیه دروغ بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 380160
وعده آتش بس آمریکا در صورت عدم پاسخگویی به ترور هنیه دروغ بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود المدیکیان در جلسه هیئت دولت که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با ابراز تاسف از شهادت مجاهد بزرگ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان این جنایت را به شدت محکوم کرد. توسط رژیم سفاک صهیونیستی گفت: این رژیم بار دیگر چنین جنایتی را به نمایش گذاشته است. مجرم به […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود المدیکیان در جلسه هیئت دولت که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با ابراز تاسف از شهادت مجاهد بزرگ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان این جنایت را به شدت محکوم کرد. توسط رژیم سفاک صهیونیستی گفت: این رژیم بار دیگر چنین جنایتی را به نمایش گذاشته است. مجرم به هیچ یک از استانداردها و چارچوب های بین المللی پایبند نیست. ادعای سران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر عدم واکنش ایران به قتل شهید هانیه آنها وعده آتش بس دادند، این یک دروغ محض بود و دادن فرصت به این جنایتکاران فقط آنها را تشویق به ارتکاب جنایات بیشتر می کند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به بخشی از سخنان خود در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مبنی بر اینکه حزب الله لبنان نباید در جنگ با رژیم صهیونیستی و بازتاب گسترده آن در رسانه ها تنها بماند، گفت: الان هم مقدم نباید مجازات کند. مبارزان و مجاهدین لبنانی». او در این نبرد این رژیم وحشی را تنها گذاشت تا به کشورهای محور مقاومت تجاوز کند و زنان و کودکان بی گناه را بکشد.

وی با تاکید بر مسئولیت بزرگ کشورهای عربی و اسلامی در قبال وحشیگری های رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: کشورهای اسلامی نباید نسبت به جنایتکاری این رژیم بی تفاوت باشند، زیرا امروز به همه مردم نشان داده شده است. جهان که جنایتکار اصلی و عامل جنگ و ناامنی و قتل در جهان کیست!

رئیس جمهور با انتقاد شدید از رفتار مضاعف رسانه های غربی در قبال تروریسم وقیحانه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رسانه هایی که کوچکترین اتفاقات ایران را حداکثر بزرگ نمایی می کنند تا کشورمان را بسازند. موزان برای متهم کردن، چگونه می توانیم این حجم عظیم جنایات را نبینیم و آیا آنها به خواب رفته اند؟

وی با تاکید بر اینکه قطعا چنین روندی مورد قبول ما نخواهد بود و بی پاسخ نخواهد ماند، تاکید کرد: اگر چه پاسخ قاطع به این امر ناتوان جنایتکار لازم است، اما بر اساس تجربه تاریخی، جنبش های آزادیبخش و بیدار شو مردم و شخصیت آنها با کشتار نابود نمی شود و ده ها نفر دیگر آماده اند تا پرچم مبارزه با استبداد و عدالت را به اهتزاز درآورند.

رئیس جمهور همچنین بر آمادگی کامل وزارت بهداشت و همه دستگاه های امدادی جمهوری اسلامی ایران برای کمک و امداد رسانی به مجروحان لبنانی در بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پزشکان همچنین با ابراز تاسف و تأثر عمیق از حادثه معدن طبس که منجر به فوت و مجروح شدن تعداد زیادی از کارگران این معدن شد، اظهار داشتند که هم قبل از سفر و هم در حین و بعد از سفر به یونایتد پیگیری خواهند کرد. ایالات. مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره وضعیت مجروحان و خانواده‌های متوفیان، تصریح کرد: در این راستا، متولیان مربوطه مجبور شده‌اند برای جلوگیری از تکرار این حوادث، تمامی معادن کشور را عادی کرده و هزینه‌های ویژه بپردازند. مراقبت و نظارت بر معیشت بازماندگان این حادثه.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام داخلی افزود: باید با مردم خود صادقانه صحبت کنیم و آنها را باور کنیم و به آنها اطمینان دهیم که این مسئولیت سنگین و سنگین خدمت به آنها و این آب و خاک را بر عهده داریم و خداوند ما را یاری دهد. شرمنده آنها و همه شهدایی که در راه مبارزه با ظلم و ستم به شهادت رسیدند.

دکتر در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت به تشریح نتایج سفر خود به نیویورک پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای این سفر تردیدهایی در مورد لزوم این سفر و فواید آن برای مردم وجود داشت. و کشور اما بحمدالله با برگزاری جلسات متعدد با روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای مختلف، این سفر فرصتی طلایی برای ما فراهم کرد تا مواضع کشورمان را روشن کنیم، تعاملات و تفاهمات بیشتری با سایر کشورها برای تامین منافع ایجاد کنیم. از شهر

رئیس جمهور در ادامه گفت: در تمامی دیدارها و گردهمایی ها درباره وضعیت غزه و لبنان نیز بحث و تبادل نظر شد و ضمن افشای و محکومیت جنایات صهیونیست ها، مسئولیت نهادها و سازمان های بین المللی و نیز مختلف را به آنها گوشزد کردیم. در مورد این شرایط، بدون استثنا، موضع ما مورد تایید سران کشورها قرار گرفت و در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آنچه را که فکر می کردیم به نفع کشور و مردم ما بود، به صراحت بیان کردیم.

این پزشک با تاکید بر لزوم پیگیری مسائل مربوط به ایرانیان خارج از کشور و همچنین تسهیل در امور و سفر به وطن توسط نهادهای ذیربط، گفت: نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی ما با ایرانیان خارج از کشور که قصد بازگشت دارند، در نظر داشته باشند. که رفتار نادرست فقط با یکی از آنها به هر دلیلی آثار و پیامدهای منفی بر ذهن سایر ایرانیان مقیم کشورهای دیگر خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.