افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

وب سایت رسمی شرکت BMCARS راه اندازی شد

  • کد خبر : 113498
وب سایت رسمی شرکت BMCARS راه اندازی شد

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت. bmcars.online بر اساس آنچه منتشر شده تمرکز این شرکت بر واردات خودروهای پیشرفته و نیمه خودران است و BMCARS قصد دارد با واردات چهار دستگاه خودرو فعالیت خود را آغاز کند. اما دو خودرو Bastion T77 و Hongchi H5 در سامانه عرضه خودروهای وارداتی قرار گرفتند و به […]

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت. bmcars.online بر اساس آنچه منتشر شده تمرکز این شرکت بر واردات خودروهای پیشرفته و نیمه خودران است و BMCARS قصد دارد با واردات چهار دستگاه خودرو فعالیت خود را آغاز کند. اما دو خودرو Bastion T77 و Hongchi H5 در سامانه عرضه خودروهای وارداتی قرار گرفتند و به زودی وارد کشور خواهند شد.

صفحات وب سایت رسمی را کاوش کنید bmcars.online راه اندازی Hongchi H5 را اعلام کرد. این خودرو از موتور 2 لیتری TGDI با قدرت 222 اسب بخار و گیربکس 8 سرعته AT برند ژاپنی Aisin بهره می برد که مجهز به نرم افزار SKY DRIVE می باشد. هونگچی H5 به دلیل استفاده از فناوری های روز به عنوان خودرویی نیمه خودران شناخته می شود.

Bastion T77 یکی دیگر از خودروهایی است که در سایت رسمی این شرکت قرار گرفته و می توان پیش بینی کرد که به زودی وارد بازار خواهد شد. این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر است که تحت لیسانس فولکس واگن آلمان تولید می شود و قدرتی معادل 166 اسب بخار را از طریق گیربکس 7 سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می کند. جالب اینجاست که این انتخاب BM CARS نیز در دسته خودروهای نیمه خودران قرار می گیرد.

گفتنی است پیش از انتشار این اطلاعات در سایت رسمی این شرکت، خبرنگاران صنعت خودرو، BMCARS را واردکننده خودروی برقی E-QM5 می دانستند، اما اکنون مشخص شده است که این شرکت قصد دارد وارد بازار خودرو شود. بازار ایران با انواع محصولات پیشرفته.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.