افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

واکنش قاطع فرمانده کل ارتش به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه / آماده مقابله با هر سناریویی هستیم

  • کد خبر : 147495
واکنش قاطع فرمانده کل ارتش به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه / آماده مقابله با هر سناریویی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همشهری آنلاین ویدئویی از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدامات نظامی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده است. سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به تحرکات نظامی آمریکا در خلیج فارس واکنش نشان داد و گفت: فعل و انفعالاتی که در منطقه رخ […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همشهری آنلاین ویدئویی از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدامات نظامی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده است.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به تحرکات نظامی آمریکا در خلیج فارس واکنش نشان داد و گفت: فعل و انفعالاتی که در منطقه رخ می دهد نتیجه طوفان آل است. اقصی و به هر حال می خواهند عواقب آن را برای خود به حداقل برسانند. اینکه آنها به ریشه رژیم صهیونیستی ضربه زده اند، غیرقابل انکار است، اما به هر طریق ممکن می خواهند آن را کنترل کنند.

کنایه فرمانده کل ارتش از زوج آمریکایی اسرائیلی

وعده سرلشکر موسوی برای افزایش اقتدار دفاعی کشور/تنها بخش کوچکی از آن قابل تحقق است

وی افزود: این اولین سفر به منطقه نیست، در 40 سال گذشته بارها دیده ایم و کارهای جدی تری را دیده ایم، وظیفه ای که نیروهای مسلح دارند، دارند و دارند از جمله ارتش. جمهوری اسلامی. آنچه که خواهیم داشت رصد کامل تهدیدات، داشتن نخبگان اطلاعاتی کامل و آمادگی کامل برای مقابله با آنها در صورت تهدید منافع ملی، مرزها و شکاف های کشور است و آمادگی کامل برای هر نوع تهدیدی را در هر زمانی داریم. مرحله. سناریوها و احتمالات مختلفی بررسی شده است و لذا ارتش و نیروهای مسلح آمادگی کافی برای رویارویی با آن و انجام ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن دارند.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.