افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

واکنش طالبان به موضع پاکستان در مورد منشاء حملات تروریستی داعش

  • کد خبر : 258334
واکنش طالبان به موضع پاکستان در مورد منشاء حملات تروریستی داعش

به گزارش خبرآنلاین، عنایت الله خوارزمی، سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مواردی داریم که شورشیان داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه سرزمین ما استفاده کرده اند. و حوادث تروریستی از آن کشور سازماندهی شده است. پاکستان باید مسئول […]

به گزارش خبرآنلاین، عنایت الله خوارزمی، سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مواردی داریم که شورشیان داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه سرزمین ما استفاده کرده اند. و حوادث تروریستی از آن کشور سازماندهی شده است. پاکستان باید مسئول این موضوع باشد.

این در حالی است که جنرال احمد شریف، سخنگوی ارتش پاکستان دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی طالبان را متهم کرد که به تعهدات خود در مبارزه با تروریسم عمل نکرده اند. وی گفت: حمله ماه مارس در منطقه خیبر پختونخوا که منجر به کشته شدن پنج مهندس چینی شد، در افغانستان برنامه ریزی شده بود.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان در واکنش به اظهارات طرف پاکستانی افزود: انگشت اشاره به سوی افغانستان تلاش نافرجام برای فرار اسلام آباد از آن است. مسئولیت ها.”

وی در واکنش به حمله ماه مارس که مهندسان چینی را هدف قرار داد و طرف پاکستانی معتقد بود در افغانستان برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت که “خیبر پختونخوا در منطقه ای قرار دارد که به شدت توسط ارتش پاکستان محافظت می شود.”

عنایت الله خوارزمی گفت که ادعای مقامات نظامی پاکستان غیرمسئولانه و دور از واقعیت است و حمله به اتباع چینی “ضعف سازمان های امنیتی پاکستان” را نشان می دهد.

در ماه مارس، یک بمب‌گذار انتحاری به کاروان مهندسان چینی که روی یک پروژه سد در شمال غرب پاکستان کار می‌کردند، حمله کرد و شش نفر را کشت.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.