افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

واکنش حسام الدین آشنا به احتمال حضور سردار نیلفروشان در محل انفجار بیروت/ سردار نیلفروشان کیست؟

  • کد خبر : 377840
واکنش حسام الدین آشنا به احتمال حضور سردار نیلفروشان در محل انفجار بیروت/ سردار نیلفروشان کیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی اخبار تایید نشده حاکی از حضور سردار نیل فروشان در محل حمله بیروت است. در همین رابطه حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم ویدئویی را در شبکه اجتماعی منتشر کرد. سردار نیلفروشان کیست؟ خبرگزاری دانشجو نیز نوشت سردار عباس نیلفروشان از فرماندهان برجسته و خوشنام سپاه پاسداران […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی اخبار تایید نشده حاکی از حضور سردار نیل فروشان در محل حمله بیروت است.

در همین رابطه حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم ویدئویی را در شبکه اجتماعی منتشر کرد.

سردار نیلفروشان کیست؟

خبرگزاری دانشجو نیز نوشت سردار عباس نیلفروشان از فرماندهان برجسته و خوشنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت در منطقه دارد. وی به عنوان یکی از استراتژیست های نظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در خط مقدم حمایت از جنبش مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان منطقه ای قرار داشته است.

نیل‌فروشان با توجه به تجربیات فراوان در جبهه‌های نبرد و تلاش مستمر برای حمایت از محور مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطین، به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی در حمایت از آرمان‌های مقاومت شناخته می‌شود. حضور فعال آن در برنامه‌ریزی‌های نظامی و دیپلماتیک به جبهه مقاومت کمک کرده تا ظرفیت خود را در برابر تهدیدات مستمر رژیم صهیونیستی و دیگر نیروهای متجاوز افزایش دهد.

وی به عنوان یک فرمانده راهبردی نیز نقش مهمی در هماهنگی نیروهای مقاومت در سراسر منطقه داشته است. نیل‌فروشان با پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم منطقه از جمله مردم فلسطین و لبنان، همواره بر اهمیت مبارزه با ظلم و استکبار جهانی تاکید داشته و در این راه دستاوردهای بزرگی کسب کرده است. محبوبیت و احترام در میان نیروهای مقاومت.

سردار نیلفرشان در کنار سایر فرماندهان سپاه همچنان به عنوان یکی از ارکان اصلی مقاومت اسلامی در منطقه شناخته می شود و تلاش های وی در حفظ و تقویت صلابت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی تاثیر بسزایی داشته است متجاوز پول نقد

۲۷۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.