افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد

  • کد خبر : 379365
هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد

به گزارش بازار، جرد کوشنر در یادداشت خود نوشت: 27 سپتامبر مهمترین روز در خاورمیانه از زمان توافق ابراهیم است. من ساعت های بی شماری را صرف مطالعه حزب الله کرده ام و هیچ متخصصی روی زمین وجود ندارد که فکر کند کاری که اسرائیل برای سر بریدن آنها انجام داده است ممکن است. این […]

به گزارش بازار، جرد کوشنر در یادداشت خود نوشت:

27 سپتامبر مهمترین روز در خاورمیانه از زمان توافق ابراهیم است. من ساعت های بی شماری را صرف مطالعه حزب الله کرده ام و هیچ متخصصی روی زمین وجود ندارد که فکر کند کاری که اسرائیل برای سر بریدن آنها انجام داده است ممکن است.

این مهم است زیرا ایران اکنون کاملاً در معرض دید قرار گرفته است. دلیل اینکه تاسیسات هسته ای آنها مورد حمله قرار نگرفت این است که حزب الله یک سلاح پر شده به سمت اسرائیل دارد. ایران چهل سال گذشته را صرف توسعه این قابلیت به عنوان یک عامل بازدارنده کرده است.

با خنثی شدن تهدید غزه، اسرائیل اکنون فرصتی برای خنثی کردن حزب الله در شمال می بیند. مایه تاسف است که چگونه به اینجا رسیدیم، اما شاید در پایان یک خط نقره ای وجود داشته باشد.

هرکسی که خواستار آتش بس در شمال شد اشتباه می کند. هیچ بازگشتی برای اسرائیل وجود ندارد. آنها نمی توانند کار را به پایان برسانند و زرادخانه ای را که به سمت آنها هدف گرفته شده است را کاملاً نابود کنند. آنها هرگز فرصت دیگری نخواهند داشت.

پس از موفقیت های تاکتیکی و انفجار سریع پیجرها، رادیوها و اعتصابات علیه رهبری حزب الله، عدم استفاده کامل از این فرصت برای خنثی کردن تهدید، غیرمسئولانه است!
امروز، با مرگ تایید شده نصرالله و برکناری حداقل 16 فرمانده ارشد در تنها 9 روز، اولین روزی بود که به خاورمیانه بدون زرادخانه ایران که معطوف به اسرائیل بود فکر کردم. نتایج مثبت بسیار بیشتری ممکن است.

حرکت فعلی آمریکا این است که به اسرائیل بگوید ساکت شود. و این فقط جنگ اسرائیل نیست!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.