افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

هکرهای کریپتو در ماه آگوست چقدر به جیب زدند؟

  • کد خبر : 347263
هکرهای کریپتو در ماه آگوست چقدر به جیب زدند؟

صنعت کریپتو یکی از مقاصد جذاب برای هکرها است و هر از چند گاهی شاهد هک شدن پروتکل های مختلف هستیم. اکنون شرکت امنیتی Certik گزارشی در توییتر منتشر کرده است که در آن آمار و ارقام مربوط به حملات هکرها در ماه آگوست را بررسی کرده است. طبق گفته Blockchain Homeland، در ماه آگوست […]

صنعت کریپتو یکی از مقاصد جذاب برای هکرها است و هر از چند گاهی شاهد هک شدن پروتکل های مختلف هستیم. اکنون شرکت امنیتی Certik گزارشی در توییتر منتشر کرده است که در آن آمار و ارقام مربوط به حملات هکرها در ماه آگوست را بررسی کرده است.

طبق گفته Blockchain Homeland، در ماه آگوست صنعت کریپتو به طور کلی 300.6 میلیون دلار تنها در حملات هکری از دست رفته است 10.3 میلیون دلار بازسازی شده است.

صنعت کریپتو 300 میلیون دلار به دلیل حملات هکرها در ماه آگوست از دست داد

همه این ضررها به دلیل یک سری آسیب پذیری ها، حملات هک و کلاهبرداری رخ داده است. بر این اساس، در سال 2024، ماه اوت از این نظر رتبه دوم بزرگترین ضرر ناشی از حملات هکری است.

بدون شک حملات هک و کلاهبرداری در دنیای رمزارز به این زودی ها پایان نخواهد یافت. به خصوص که بخش DeFi هنوز در مرکز توجه مجرمان سایبری است. اما نکته جالب این است که هنوز هیچ حمله ای علیه شرکت های مالی متمرکز در سال 2024 گزارش نشده است.

در میان تمام حملاتی که در ماه اوت رخ داد، هک شبکه رونین بسیار برجسته است. همانطور که گزارش دادیم، یک هکر کلاه سفید در اوایل این ماه از یک آسیب پذیری امنیتی سوء استفاده کرد 3996 واحد اتریوم با ارزش 10 میلیون دلار سرقت البته این هکر به انتقال این وجوه به تیم توسعه Ronin ادامه خواهد داد بازگشت و او پاداش گرفت.

در تصویر زیر، جزئیات حملات سایبری در صنعت کریپتو در ماه آگوست بررسی شده است:

گزارش Certik در مورد حملات سایبری کریپتو در ماه اوت - منبع: Certik Alert/Xگزارش Certik در مورد حملات سایبری کریپتو در ماه اوت - منبع: Certik Alert/X
گزارش Certik در مورد حملات سایبری کریپتو در ماه اوت – منبع: Certik Alert/X

بر اساس گزارش شرکت Immuneify در سال 2024 در مجموع 154 مورد هک تا کنون رخ داده است. 1.21 میلیارد دلار ارز دیجیتال دزدیده شده در مقایسه با مدت مشابه سال 2023، ۱۵.۵٪ افزایش یافته است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-31 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.