افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

هواشناسی 7/8/1403; سامانه بارشی در راه ایران

  • کد خبر : 379339
هواشناسی 7/8/1403; سامانه بارشی در راه ایران

آفتاب نیوز: بر اساس نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی امروز یکشنبه بارش ها در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و سیستان شمال و بلوچستان ادامه دارد. فردا دوشنبه در شرق گیلان، مازندران، زنجان، شمال همدان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران بارش […]

آفتاب نیوز:

بر اساس نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی امروز یکشنبه بارش ها در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و سیستان شمال و بلوچستان ادامه دارد.

فردا دوشنبه در شرق گیلان، مازندران، زنجان، شمال همدان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود. روز سه شنبه در اکثر نقاط کشور آسمان صاف است و به تازگی سامانه بارشی از شمال غرب وارد ایران شده است.

روز چهارشنبه در سواحل شمال غرب و غرب دریای خزر بارش پراکنده و روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شرق اردبیل بارش پراکنده ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، امروز در کمربند شرقی، دوشنبه در غرب و جنوب غرب و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

از فردا دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 11:03 افزایش محسوس دما به ویژه در مناطق شمالی پیش بینی می شود. دریای خزر امروز مواج است. آسمان تهران امروز نیمه ابری تا نیمه ابری، تا ساعاتی دیگر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، بیشینه دمای امروز پایتخت 19 درجه بالای صفر خواهد بود.

توضیحات سیستم: افزایش سرعت باد و تلاطم دریا.

زمان پایان : بعدازظهر سه شنبه 1303/07/10

نوع خطر: افزایش سرعت باد جنوب شرقی – جنوبی در محدوده 24 گره و افزایش حداکثر ارتفاع امواج دریا تا 1.5 متر.

حوزه اثر:

یکشنبه 07/08/1403، دوشنبه 07/09/1403 و سه شنبه 07/10/1403: مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان، در دریای عمان و تنگه هرمز و شرق خلیج فارس. و نواحی ساحلی استان های بوشهر و خوزستان در شمال خلیج فارس

اثر خطر: خطر غرق شدن شناگران، شکستن تورهای ماهیگیری و آسیب به قفس های پرورش ماهی، اختلال در تردد و فعالیت های دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک، شناورهای صیادی و شناورهای سبک، اختلال در سکوهای شرکت های نفتی.

توصیه: ممنوعیت شنا، ممنوعیت فعالیت های تفریحی و ماهیگیری، محدودیت تردد شناورهای سبک، اتخاذ تدابیر لازم برای فعالیت های ساحلی و دریایی و همچنین برای سکوهای نفتی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.