افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

هانیه تاوسلی دلش برای سینما تنگ شده است

  • کد خبر : 377843
هانیه تاوسلی دلش برای سینما تنگ شده است

آفتاب نیوز: هانیه طوسلی فروردین ماه سال گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با توجه به شرایط جامعه و وضعیت روحی اش تا زمان نامعلومی در هیچ فیلم، سریال و تئاتری حضور نخواهد داشت. بسیاری از رسانه ها این خبر را خداحافظی یا بازنشستگی هانیه توسلی از بازیگری عنوان کردند. […]

آفتاب نیوز:

هانیه طوسلی فروردین ماه سال گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با توجه به شرایط جامعه و وضعیت روحی اش تا زمان نامعلومی در هیچ فیلم، سریال و تئاتری حضور نخواهد داشت. بسیاری از رسانه ها این خبر را خداحافظی یا بازنشستگی هانیه توسلی از بازیگری عنوان کردند. اما در واقع توسلی تنها اعلام کرده بود که برای مدتی که معلوم نیست تا چه زمانی بازی کند، قصد بازی ندارد.

واکنش کاربران به این پست این بود که چه اهمیتی دارد که در این شرایط بازی کند یا نه. انتقادات توسلی به حدی بود که او مجبور شد در پست دیگری درباره تصمیمش توضیح دهد. او در بخشی از این پست نوشت: می‌دانم همه آنقدر مشکلات و مسائل بزرگ‌تر دارند که بازی یا بازی نکردن نه مهم است و نه دردی را دوا می‌کند…

در دورانی که توسلی تصمیم گرفت به طور موقت از دنیای بازیگری کناره گیری کند، اینطور نبود که هیچ یک از فیلم ها و سریال های او اکران نشود. آخرین فیلمی که توسلی اکران شد «چرا گریه نمی کنی» بود. در آذرماه سال گذشته توسط علیرضا معتمدی ساخته شد و در مرداد ماه امسال به صورت آنلاین راه اندازی شد. نمایش خانگی نقش کوتاهی در سریال «زندگیت چند بهار خواهد بود؟» را به نمایش گذاشت. ساخته سروش صحت که خرداد سال گذشته پخش شد. فیلم «حلزون خاموش» ساخته بهرنگ دزفولی زاده خردادماه سال گذشته به صورت آنلاین به نمایش درآمد. خلاصه اینکه خانم هنرپیشه نبود، اما تصویرش بود، البته هیچ کدام از سه شغلی که نام بردیم واقعاً برایش موفق نبودند.

اما حالا خبر بازگشت هانیه طوسلی به دنیای بازیگری با بازی در یک سریال تلویزیونی رسیده است. همانطور که شنیدیم این مجموعه محصول پلتفرم استارنت با مدیریت برادران آقاگلیان است که اخیراً اخباری در مورد چالش هایی که منجر به توقف پروژه های خود شده است منتشر کرده اند. پروژه هایی که نام های پیمان قاسم خانی، امیرمهدی جوهله و رامتین لوافی را بر خود داشت. اما حالا سریال لوافی شروع شده و هانیه توسلی یکی از بازیگران احتمالی آن است. از شهاب حسینی به عنوان دیگر بازیگر این سریال نام برده می شود.

لوافی تاکنون سه فیلم ساخته است و در صورت قطعی شدن ساخت این سریال، اولین تجربه کارگردانی او در یک سریال خواهد بود.

طوسلی با سریال وفا ساخته محمدحسین لطیفی که در نوروز سال ۱۳۸۴ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.