افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

نیسان آریا نیسمو ارائه شد; فقط 0.1 ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد

  • کد خبر : 361542
نیسان آریا نیسمو ارائه شد; فقط 0.1 ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد

به گزارش بازار، در سال های اخیر خودروسازان بزرگ زیرشاخه های اسپرت خود را معرفی کرده اند. بخش M BMW، AMG مرسدس بنز، GR و GRMN تویوتا، و Nismo نیسان بخش های ورزشی خودروسازان معروف هستند. نیسان آریا نیسمو نیز به تازگی معرفی شده است که نسخه اسپرت تری از آریا استاندارد است. با این […]

به گزارش بازار، در سال های اخیر خودروسازان بزرگ زیرشاخه های اسپرت خود را معرفی کرده اند. بخش M BMW، AMG مرسدس بنز، GR و GRMN تویوتا، و Nismo نیسان بخش های ورزشی خودروسازان معروف هستند. نیسان آریا نیسمو نیز به تازگی معرفی شده است که نسخه اسپرت تری از آریا استاندارد است. با این حال، تفاوت نیسان آریا نیسمو با استاندارد کمتر از آن چیزی است که تصور می کنید!

پیش فروش نیسان آریا نیسمو از ژانویه 2025 آغاز می شود، اما قبل از عرضه این خودرو مشخصات آن اعلام شده است. این خودرو تنها 0.1 ثانیه سریعتر از نسخه معمولی است. اما تفاوت نیسمو با نسخه های استاندارد در قسمت قدرت به 40 اسب بخار می رسد.

مشخصات نیسان آریا نیسمو و تفاوت آن با نسخه استاندارد

نیسان آریا نیسمو مجهز به دو موتور الکتریکی است که در مجموع 429 اسب بخار قدرت تولید می کنند. پک باتری با ظرفیت 87 کیلووات ساعت وظیفه تامین انرژی این خودرو را بر عهده دارد. شتاب این خودرو 5 ثانیه است. از سوی دیگر، آریا استاندارد با 488 اسب بخار، شتاب 0 تا 100 در 5.1 ثانیه دارد. آریا نیسمو به طور قابل توجهی کندتر از تسلا مدل Y Performance با شتاب 0 تا 100 ثانیه 3.7 ثانیه به نظر می رسد.

پیشرفت های جزئی آریا نیسمو نسبت به مدل استاندارد، ارزش خرید این خودرو را زیر سوال برده است. مشتریان حتی می توانند نسخه میان رده آریا را خریداری کنند که 302 اسب بخار قدرت و شتاب 0 تا 100 در 5.7 ثانیه دارد. البته بهبود مشخصات فنی تنها جنبه خودروهای اسپرت نیسان نیست. در نیسان آریا نیسمو، تجهیزات بیشتری مانند کیت بدنه، صندلی‌های اسپرت، رینگ‌های 20 اینچی Enkei و نشان‌های مختلف نیسمو دریافت خواهید کرد.

نیسان هنوز قیمت رسمی نسخه نیسمو آریا را اعلام نکرده است. کراس اوور رده بالای آریا، e-40rce Evolve+، در حال حاضر در بریتانیا 59025 پوند قیمت دارد. بنابراین، نسخه نیسمو گرانتر از نسخه پرچمدار مدل استاندارد خواهد بود. قیمت گذاری برای کراس اوور آریا یک چالش خواهد بود زیرا نزدیک ترین رقیب آن است تسلا مدل Y قیمت Performance از 59990 پوند در بریتانیا است. علاوه بر این، تفاوت های جزئی بین Nismo و نسخه های استاندارد، خریداران را به خرید نسخه گران تر وادار نمی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.