افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

نیروهای مسلح یمن سه ناوشکن آمریکایی را با 23 موشک و پهپاد مورد حمله قرار دادند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377675
نیروهای مسلح یمن سه ناوشکن آمریکایی را با 23 موشک و پهپاد مورد حمله قرار دادند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حملات گسترده موشکی و پهپادی به سه ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد. سردار سرتیپ «یحیی سریع» در راهپیمایی بزرگ مردم صنعا در حمایت از غزه و لبنان اعلام کرد: در یک عملیات نظامی استثنایی سه ناوشکن جنگی متخاصم آمریکایی که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حملات گسترده موشکی و پهپادی به سه ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

سردار سرتیپ «یحیی سریع» در راهپیمایی بزرگ مردم صنعا در حمایت از غزه و لبنان اعلام کرد: در یک عملیات نظامی استثنایی سه ناوشکن جنگی متخاصم آمریکایی که ماموریت پشتیبانی را انجام می دادند در دریای سرخ مورد حمله قرار گرفتند. و از دشمن اسرائیلی که ما دادیم حمایت کنیم.

وی ادامه داد: این عملیات مشترک نیروی دریایی و یگان موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن با 23 فروند موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شد و به یاری خداوند متعال موشک ها و پهپادها مستقیماً ناوشکن آمریکایی ها را مورد اصابت قرار دادند.

یحیی سریع تاکید کرد: این عملیات گسترده ترین عملیات در چارچوب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» برای اعلام حمایت از نبرد تهاجمی الاقصی و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به خاک یمن بود. که همزمان با حمله موشکی به رژیم صهیونیستی در یافا) و عسقلان اشغالی، با موشک اولتراسونیک «فلسطین ۲» و پهپاد «یافا» انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان گفت: آماده انجام عملیات های بیشتر برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان هستیم که شجاعانه با تجاوزات رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا مقابله می کند و از آنها دفاع و پشتیبانی می کند. لبنان و نوار غزه عملیات ما متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوز و محاصره علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه پایان یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.