افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

نکونام: هدف ایجاد یک رویداد بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است

  • کد خبر : 379909
نکونام: هدف ایجاد یک رویداد بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. جواد نکونام در ابتدای این نشست خبری خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: اولین هدف ما دفاع از جایگاه، تاریخ و اصالت باشگاه استقلال در آسیا است. انتظار استقلالی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جواد نکونام در ابتدای این نشست خبری خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: اولین هدف ما دفاع از جایگاه، تاریخ و اصالت باشگاه استقلال در آسیا است. انتظار استقلالی ها پیروزی در این دیدار است و به همین دلیل با انرژی و توان فراوان به مصاف رقیب سرشناس خود خواهیم رفت تا با دست پر از زمین خارج شویم. مطمئنیم بازی مقابل السد برای استقلال آسان نخواهد بود.

جواد نکونام مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه توضیحات خود گفت: برای دیدار مقابل السد تمرکز کافی داریم. می دانیم که تیم السد تیم قابل احترامی است. آنها مقابل تیمی که ما در هفته اول لیگ برتر آسیا در تهران شکست دادیم، عملکرد خوبی داشتند و در لیگ قطر با اختلاف خوب الغرافه را شکست دادند. به همین دلیل معتقدیم بازی مقابل السد برای ما آسان نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه توضیح داد: فردا نمایشی را به نمایش می گذاریم تا یک قدم به صعود نزدیک شویم. اولین هدف ما موفقیت و ایجاد یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیاست و از این رو با اعتماد به این هدف بزرگ از هیچ تلاشی برای پیروزی استقلال دریغ نخواهیم کرد.

جواد نکونام در پایان گفت: قبل از بازی مقابل السد با آنالیز عملکرد و آنالیز این تیم سعی کردیم با آگاهی کامل به مصاف آنها برویم. شرایط این تیم در لیگ قطر و اولین بازی این تیم در لیگ الیت آسیا را با دقت و وسواس بررسی کردیم و به همین دلیل می گویم این دیدار برای هر دو تیم سخت و تاثیرگذار خواهد بود.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.