افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

نکونام تصمیم خود را گرفت/ مذاکره استقلالی با چند مربی خارجی! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379812
نکونام تصمیم خود را گرفت/ مذاکره استقلالی با چند مربی خارجی! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی روز دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السعد قطر می رود که نقش سرمربی این تیم مشخص نیست و احتمال وجود دارد. بعد از دیدار با السعد در کادر فنی تغییراتی ایجاد شود. استقلالی که در دربی شکست خورد و در شرایط بدی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی روز دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السعد قطر می رود که نقش سرمربی این تیم مشخص نیست و احتمال وجود دارد. بعد از دیدار با السعد در کادر فنی تغییراتی ایجاد شود.

استقلالی که در دربی شکست خورد و در شرایط بدی قرار گرفت و برخی از هواداران جواد نکونام را برای استعفا تحت فشار قرار دادند، شنبه شب با کمک چند پیشکسوت، با ترکیب کامل و مربی خود راهی قطر شدند. اما بیانیه ای که باشگاه برای حمایت موقت از نکونام صادر کرده بود، شرایط را پیچیده کرد.

اگرچه نکونام با انتشار نامه خداحافظی تاکید کرد که با آبی پوشان به قطر نمی رود، اما دخالت برخی پیشکسوتان و مسئولان باشگاه باعث شد تا او به همراه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این تیم را همراهی کند. .

اما بیانیه باشگاه استقلال و تاکید بر اینکه تا بعد از بازی مقابل السد از نکونام حمایت خواهد کرد، قدم بعدی هیات مدیره و باشگاه را برای تصمیم گیری سرمربی این تیم مشخص کرد. به گفته یکی از نزدیکان نکونام، وی پس از بازی با السعد جدایی خود را از این تیم اعلام خواهد کرد.

اگرچه فراز و نشیب های نکونام نشان داده است که نمی توان جدایی او را قطعی دانست، اما برخورد باشگاه با او این احتمال را تقویت می کند که این بار او به قولش عمل کند و از مسئولیت فنی آبی ها دور شود. البته برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال همچنان به دنبال رفع مشکلات و کدورت ها هستند تا نکونام را در این تیم حفظ کنند.

به گفته یکی از سران باشگاه استقلال، مذاکراتی با چند گزینه خارجی انجام شده و در صورت اصرار نکونام برای جدایی از این تیم، مذاکرات نهایی با گزینه جانشینی او پس از دیدار مقابل السد انجام خواهد شد.

وضعیت باشگاه استقلال در حالی به هرج و مرج تبدیل شده است که در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تغییر مدیریت هلدینگ خلیج فارس و تغییر مدیرعامل این باشگاه منتشر شده بود و این احتمال وجود دارد که در صورت جدایی نکونام، فرشید سمیعی مدیرعامل این هلدینگ. باشگاه نیز جایگاه خود را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.