افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

نورمحمدی: پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد/ روزهای خوب برمی گردد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166464
نورمحمدی: پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد/ روزهای خوب برمی گردد – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه تیم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد، گفت: به نظر من در پرسپولیس باید بازیکنانی در خط دفاع، دروازه و حمله اضافه شوند تا روند این تیم ادامه پیدا کند. تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز پنجشنبه 18 دی ماه به ترتیب به مصاف نساجی و […]

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه تیم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد، گفت: به نظر من در پرسپولیس باید بازیکنانی در خط دفاع، دروازه و حمله اضافه شوند تا روند این تیم ادامه پیدا کند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز پنجشنبه 18 دی ماه به ترتیب به مصاف نساجی و گل گهر رفتند. شاگردان گل محمدی موفق شدند با تک گل شهاب زاهدی مهمان خود را بدرقه کنند اما شاگردان ژوزه مورائیس دومین شکست متوالی خود در لیگ برتر را متحمل شدند. با نتیجه 3-1 شکست خورد.

پرسپولیس با این پیروزی برابر استقلال تهران قرار گرفت اما به دلیل تفاضل گل کمتر با استقلال تهران در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم سپاهان با 31 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاهان یکی از تیم هایی است که در سال های اخیر همواره قهرمان لیگ برتر شده است. این تیم در دیدار با گل گهر بدون تعدادی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار خود بود و خارج از خانه به میدان رفت که بر دومین شکست متوالی خود افزود. شاگردان گل گهر نیز بازی بسیار خوبی انجام دادند و شایسته پیروزی بودند.

وی ادامه داد: هر مربی دوست دارد همه بازیکنانش را تحت کنترل خود داشته باشد و برای همه آنها برنامه دارد. با غیبت 10 بازیکن، تفکر مورایس نسبت به شرایط بازیکنانش دچار سردرگمی شد و همین موضوع در عملکرد این تیم نیز منعکس شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل نساجی گفت: خدا را شکر پرسپولیس پس از چند هفته نتیجه نگرفتن و انتقادات کادرفنی و بازیکنان توانست در این دیدار پیروز شود. شاگردان یحیی گل محمدی طبق برنامه به مصاف نساجی رفتند و قصد دارند در دیدارهایی که میزبانی می کنند تمام امتیازات لازم را کسب کنند. پرسپولیس در آخرین بازی های خود نشان داده است که برای افزودن 3 امتیاز اقتصادی به پیروزی یک بر صفر متوسل شده است.

بازگشت پرسپولیس به روزهای خوب

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: مطمئنم پرسپولیس به روزهای خوب خود بازخواهد گشت و خدا را شکر در شرایطی که پیش آمد این تیم یک بار دیگر به بالای جدول نزدیک شد و مانند سال های اخیر همچنان لیگ برتری است. مدعی قهرمانی و امیدوارم پیروزی های این تیم ادامه داشته باشد. بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در نیم فصل با مصدومیت های پیاپی مواجه شدند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در برخی پست ها نیاز به تقویت دارد و به نظر من باید یک مهاجم 6 دانگ به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود. شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است و در هفته های اخیر در تیم پرسپولیس تاثیرگذار بوده و امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهد. پرسپولیس علاوه بر جذب مهاجم به یک هافبک طراح هم نیاز دارد که بتواند به مهاجمان این تیم غذا بدهد.

پرسپولیس باید دروازه بان بگیرد

وی بیان کرد: پرسپولیس 3 بازیکن بسیار خوب در قلب خط دفاعی دارد و نیازی به تقویت ندارد، اما نیاز به جذب بازیکنان بهتر در دفاع چپ و راست دارد. علیرضا بیرانوند روی خط دروازه تنهاست و رقیبی ندارد، خدای ناکرده در صورت مصدومیت یا محرومیت، واقعاً دروازه بان قابل اعتمادی در پرسپولیس وجود ندارد که جایگزین این دروازه بان شود. من در دو سه بازی اخیر پرسپولیس را مرتب تماشا کرده ام و انشالله در نیم فصل دوم نیز این روند خوب ادامه خواهد داشت تا شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)