افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

نورمحمدی: هیچ اشتباهی در پرسپولیس قابل گذشت نیست/عیسی می تواند به پرسپولیس کمک کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 204981
نورمحمدی: هیچ اشتباهی در پرسپولیس قابل گذشت نیست/عیسی می تواند به پرسپولیس کمک کند – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال انتخاب اسمار به جای یحیی گل محمدی را انتخاب درستی عنوان کرد و گفت: او بازیکنان را به خوبی می شناسد و می تواند پرسپولیس را موفق کند. علیرضا نورمحمدی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر تیمی که مقابل پرسپولیسی […]

این کارشناس فوتبال انتخاب اسمار به جای یحیی گل محمدی را انتخاب درستی عنوان کرد و گفت: او بازیکنان را به خوبی می شناسد و می تواند پرسپولیس را موفق کند.

علیرضا نورمحمدی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر تیمی که مقابل پرسپولیسی ها قرار بگیرد چه در خانه و چه در ورزشگاه آزادی کار سختی خواهد داشت. اسمار دستیار یحیی گل محمدی هم هست و روش کار او را به خوبی می شناسد و با توجه به شناختی که از بازیکنان دارد می تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید در نیم فصل دوم با تمرکز بیشتری وارد زمین شوند زیرا به دلیل حساسیت مسابقات اشتباهات قابل بخشش نیست و برای کسب مجدد عنوان قهرمانی باید حداکثر امتیاز را کسب کرد. بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شده اند باید بدانند که چه تیم بزرگی به تن دارند و باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند تا هواداران از تماشای بازی پرسپولیس در هر مسابقه لذت ببرند.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: بازیکنان جدید پرسپولیس از نظر اسمی نام های بزرگی هستند، امیدوارم در عمل به اندازه نامشان باشند، در بین بازیکنان اضافه شده فقط عیسی آل کثیر را می شناسم و با توجه به کیفیت بالایی که دارد. آنها در پرسپولیس دارند.” و آنچه در سپاهان به نمایش گذاشته می تواند قدرت خط حمله پرسپولیس را بهتر کند. دو بازیکن خارجی (عبدالکریم حسن و آستون آرونوف) نیز در تیم های سابق خود خوش درخشیدند و اگر شرایط خوبی در تیم داشته باشند قطعا می توانند در این راه به پرسپولیس کمک کنند و فکر می کنم مدیریت باشگاه خریدهای خوبی انجام داده است.

نورمحمدی درباره عدم خرید بازیکن توسط مدیران پرسپولیس در پست میلاد سرلک اظهار داشت: خط هافبک دفاعی یکی از مهم ترین ها در ترکیب یک تیم است و به دلیل حضور بازیکنانی مانند مسعود ریگی و سینا اسدبیگی. در پرسپولیس یک بازیکن دیگر باید این پست را پر کند. در حال حاضر عثمار می تواند برای استفاده از این افراد در ترکیب تیمش به بازیکنان جوان تکیه کند. خدا را شکر پرسپولیس بازیکنان جوان و خوبی دارد، همه این جوانان می خواهند حتی برای یک دقیقه در پرسپولیس بازی کنند و امیدوارم افرادی که در این پست هستند از فرصت استفاده کنند و خودشان را در فوتبال ایران نشان دهند. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)