افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

نورمحمدی: رفتن گل محمدی روی پرسپولیس تاثیر می گذارد/ سپاهان و استقلال تا دندان مسلح هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 169481

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است رفتن یحیی گل محمدی به این تیم آسیب می زند. رضا نورمحمدی در گفت وگو با تسنیم درباره استعفای یحیی گل محمدی اظهار داشت: این موضوع برای ما غیرمنتظره بود و به نظر می رسد یحیی گل محمدی تحت فشار است. در صحبت هایش دوباره از کمبودها صحبت […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است رفتن یحیی گل محمدی به این تیم آسیب می زند.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با تسنیم درباره استعفای یحیی گل محمدی اظهار داشت: این موضوع برای ما غیرمنتظره بود و به نظر می رسد یحیی گل محمدی تحت فشار است. در صحبت هایش دوباره از کمبودها صحبت کرد و البته به جنگ خارج از زمین هم اشاره کرد که به نظر من خیلی مهم است. هر فردی در باشگاه یا تیم باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد و مهم ترین دلیل استعفای گل محمدی کوتاهی هایی است که وی به آن اشاره کرد و چیزی از نظر او تغییر نکرده است.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در شرایط فعلی رفتن یحیی به پرسپولیس آسیب می زند و باشگاه باید گل محمدی را حفظ کند و تا جایی که امکان دارد به خواسته های او جامه عمل بپوشاند. این تیم با وجود تمام مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت، نتایج خوبی کسب کرده و تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وقتی پرسپولیس چند هفته است نتیجه نمی گیرد خیلی ها فکر می کنند این تیم در بحران بزرگی قرار دارد اما این درست نیست. ممکن است همه تیم ها برای چند هفته نتیجه نگیرند و این در فوتبال طبیعی است. سپاهان با این همه هزینه و ستاره در چهار بازی شکست خورده است. این مشکلات برای همه تیم ها وجود دارد و فقط پرسپولیس نیست.

نورمحمدی با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، تاکید کرد: امسال باز هم سپاهان و استقلال رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی هستند و می بینیم که تا دندان مسلح هستند به همین دلیل پرسپولیس باید تقویت شود. از طرفی باشگاه باید دغدغه سرمربی تیم را برطرف کند تا کار فنی بدون مشکل ادامه پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس به یک مهاجم گلزن تمام عیار در خط حمله نیاز دارد که در ضربات سر هم مهارت داشته باشد. فکر می کنم تیم باید پست های دفاعی چپ و راست را تقویت کند و یک دروازه بان هم باید استخدام شود.

وی در پاسخ به انتقادات علی نعمتی گفت: پست تخصصی نعمتی دفاع چپ نیست و در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. گاهی هر بازیکنی در هر پستی ممکن است اشتباه کند یا بدشانس باشد و نباید به نیما فشار بیاوریم. همه باید کمک کنند تا نعمتی دچار آسیب روحی نشود و بتواند باز هم بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)