افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

نه نیمه دوم بازی با ژاپن رو متوجه شدم نه بازی با قطر! / مشکل اصلی حضور حاج صفی بود

  • کد خبر : 198042
نه نیمه دوم بازی با ژاپن رو متوجه شدم نه بازی با قطر!  / مشکل اصلی حضور حاج صفی بود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین کعبی درباره شکست 3 بر 2 تیم ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: باورم نمی شود سه گل به قطر خوردیم. شاید اگر این همه گل از ژاپن و کره داشتیم مشکلی نبود اما قطر به نظرم عجیب می آید. گفتم قطر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین کعبی درباره شکست 3 بر 2 تیم ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: باورم نمی شود سه گل به قطر خوردیم. شاید اگر این همه گل از ژاپن و کره داشتیم مشکلی نبود اما قطر به نظرم عجیب می آید. گفتم قطر اصلا از گروهش بالا نمی آید و نمی دانم چه شد. من چند سالی است که در فوتبال هستم و سه جام ملت ها را تجربه کرده ام. نه نیمه دوم بازی با ژاپن را درک کردم و نه بازی با قطر.

وی درباره نوسانات تیم ملی در جام ملت ها تصریح کرد: بهتر است این را از بازیکنان داخل زمین بپرسیم. یک نفر در تیم بهتر از ما می داند که چه اتفاقی افتاده است. مهم نیست چقدر در زمین خوب هستید، مردم به نتیجه نگاه می کنند. قطر و اردن به فینال رفتند و هیچکس باور نمی کند. کاش مقابل ژاپن شکست می خوردیم. من واقعا جواب سوال شما را نمی دانم.

ملی پوش اسبق تیم ملی درباره عملکرد ضعیف برخی ملی پوشان از جمله مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده مقابل قطر گفت: این افراد بهترین مهره های تیم ملی هستند و نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم. برایم جالب بود که چرا از ابتدا محبی را بازی نکردند. او با انگیزه بود و مقابل ژاپن گلزنی کرده بود. در این بازی می توانستیم از قائدی و محبی استفاده کنیم. این دو بازیکن تکنسین هستند و مغز قطر را دور می زنند. مشکل اصلی ترکیب تیم ملی بازی مقابل حاج صفی بود نه محبی. محمدی خیلی بهتر از حاج صفی است.

ما بهترین فرصت را برای قهرمانی در آسیا از دست دادیم. کعبی در پاسخ به این موضوع گفت: چند سالی است که در آسیا و المپیک بازی می کنیم و امسال هم بر حسرت ما افزوده است. فوتبال آسیا واقعاً در حال پیشرفت است و دغدغه فوتبال ما بیشتر شده است. الان همه دارند تماشا می کنند، اما در آینده کار بسیار سختی خواهیم داشت.

وی گفت: فقط می توانم به بازیکنان خسته نباشید بگویم. به هر حال فوتبال است و این اتفاق می افتد. آنها واقعاً زحمت کشیدند و چیزی نمی توان گفت. من می دانم که ما بهتر از قطر هستیم، اما این اتفاقی است که رخ داده است و هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم.

کعبی درباره عملکرد کادرفنی تیم ملی و اینکه آیا فکر می کند باید تغییراتی در کادرفنی ایجاد شود، گفت: در این مورد صحبت نمی کنم. من فقط در مورد بازیکنان صحبت می کنم. این تصمیم باید توسط افراد دیگر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.