افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

نظر «بایدن» درباره آزادی زندانیان غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 128007
نظر «بایدن» درباره آزادی زندانیان غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی. که در که در“از بایدنرئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که معتقد است زندانیان نوار غزه آزاد خواهند شد. به گزارش این شبکه تلویزیونی، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید درباره آزادی زندانیان گفت: من هر روز با افرادی که درگیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی. که در که در“از بایدنرئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که معتقد است زندانیان نوار غزه آزاد خواهند شد.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید درباره آزادی زندانیان گفت: من هر روز با افرادی که درگیر این موضوع هستند صحبت می کنم. فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد. اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم.

به گفته سی. که در که دریک مقام ارشد آمریکایی که با این مذاکرات آشناست، روز سه‌شنبه گفت که اشغالگران قدس و حماس در ازای یک توقف پایدار و چند روزه درگیری‌ها هستند. می بینم آنها به توافقی برای تضمین آزادی زندانیان بازداشت شده توسط این گروه مقاومت نزدیک می شوند.

این بر اساس نظرسنجی روزنامه عبری زبان است. شاخص59 درصد ساکنان اراضی اشغالی طرفدار آتش بس در غزه در ازای بازگشت اسرای اسرائیلی از غزه هستند.

این نظرسنجی می افزاید: محبوبیت نتانیاهو در بین شهر دستیاران به 26 درصد و محبوبیت رسید گانتز نیز به 52 درصد افزایش یافته است. 33 درصد اسرائیلی ها موافق خروج از غزه پس از جنگ و واگذاری اداره این نوار به یک طرف بین المللی هستند. 22 درصد اسرائیلی ها نیز گفته اند که حتی پس از پایان جنگ نیز وضعیت امنیتی غزه باید تحت کنترل رژیم صهیونیستی باشد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 22 درصد از جمعیت دستیاران آنها از اشغال مجدد غزه و ساخت شهرک های صهیونیست نشین در این نوار حمایت کردند.

بر اساس این نظرسنجی، تنها 8 درصد از اسرائیلی ها از بازگشت سازمان های خودمختار به غزه حمایت می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.