افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

  • کد خبر : 343342
نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

به گزارش بازار، مرکز آمار ایران گزارشی از میانگین قیمت مواد غذایی منتخب در مناطق شهری کشور در مرداد ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن، در این بازه زمانی، میانگین قیمت غذاهای منتخب، اقلام برای مواد غذایی مختلف را تغییر می دهد. گروه ها در مناطق شهری کشور به شرح زیر است: […]

به گزارش بازار، مرکز آمار ایران گزارشی از میانگین قیمت مواد غذایی منتخب در مناطق شهری کشور در مرداد ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن، در این بازه زمانی، میانگین قیمت غذاهای منتخب، اقلام برای مواد غذایی مختلف را تغییر می دهد. گروه ها در مناطق شهری کشور به شرح زیر است:

نان و غلات

در این گروه اقلام «شیرینی خشک» با 1.9 درصد و «ماکارونی» با 1.2 درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل دارند. همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به «رشته آش» با 2.9- درصد است.

گوشت قرمز و سفید و فرآورده های آنها.

در این گروه بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به اقلام «ماهی قزل آلا» با 2.2 درصد و «جوجه ماشینی» با 1.3 درصد است.

محصولات لبنی، تخم مرغ و روغن.

در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به «آب پنیر پاستوریزه» با 2.4 درصد و «ماست و کره پاستوریزه» با 1.5 درصد و بیشترین کاهش قیمت بوده است. . مربوط به روغن نباتی جامد با -1.0 درصد است.

میوه ها و آجیل

در این گروه بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به «پرتقال» با 4.2 درصد و بیشترین کاهش قیمت مربوط به «هلو» با 16.3- درصد و «خربزه» با 6.2- درصد بوده است.

سبزیجات و حبوبات

در گروه سبزی و حبوبات، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به گوجه فرنگی با 18.1 درصد و بادمجان با 10.4 درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به پیاز با … 3.2 درصد و «سیب زمینی» 2.1- درصد است.

شکر، نوشیدنی ها و سایر غذاها.

همچنین در گروه شکر، نوشابه و سایر خوراکی ها بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به «سس گوجه فرنگی» با 5.2 درصد و «شکر» با 4.7 درصد است.

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

جداول میانگین قیمت مواد غذایی در مناطق شهری (اوت 1403)

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

نرخ تورم مواد غذایی اعلام شد.

میانگین قیمت محصولات غذایی منتخب در مناطق شهری کشور – مرداد 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.