افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

میلاد سرلک خود را به عنوان سرباز سرباز معرفی کرد/ هافبک پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168194
میلاد سرلک خود را به عنوان سرباز سرباز معرفی کرد/ هافبک پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس باید در اولین روز اسفندماه برای انجام خدمت سربازی به پادگان حاضر شود. هرچند چند روز پیش اعلام شد که سازمان نظام وظیفه به بازیکنان مشمول خدمت سربازی اجازه داده تا پایان فصل در تیم خود حضور داشته باشند، اما نایب رئیس سازمان نظام وظیفه خبر جدیدی در این […]

میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس باید در اولین روز اسفندماه برای انجام خدمت سربازی به پادگان حاضر شود.

هرچند چند روز پیش اعلام شد که سازمان نظام وظیفه به بازیکنان مشمول خدمت سربازی اجازه داده تا پایان فصل در تیم خود حضور داشته باشند، اما نایب رئیس سازمان نظام وظیفه خبر جدیدی در این زمینه داده است.

حسین زاهدی در این خصوص گفت: این تصمیم برای معافیت بازیکنان از 14 مهرماه به حالت تعلیق درآمد. با توجه به تعلیق این طرح، با صحبت هایی که با وزارت ورزش داشتیم، مقرر شد به این بازیکنان تا پایان فصل و طبق قراردادهایی که بسته شده مهلت داده شود. البته مقرراتی که در گذشته اجرا می شد همچنان پابرجاست. بنابراین بازیکنی که 28 ساله شده و در لیگ برتر حضور دارد یا بازیکنی که 30 سال دارد و به تیم ملی دعوت نشده است، سرباز می شود.

وی در خصوص وضعیت میلاد سرلک گفت: اگر بازیکنانی که بالای 28 سال سن دارند و به تیم ملی دعوت نمی شوند، دیگر مشمول این آیین نامه نمی شوند. اما افرادی که شرایط این آیین نامه را داشته باشند می توانند تا پایان فصل به بازی خود ادامه دهند. آقای سرلک با توجه به اینکه به تیم ملی دعوت نشدند و تاریخ اعزامشان اول اسفند است باید آماده اعزام باشند.

معاون نظام وظیفه در خصوص شرایط معافیت گفت: ببینید دعوت به تیم ملی ربطی به حوزه کاری ما ندارد، در نهایت از لیست ارسالی فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش استفاده کردیم و به عنوان معیار مورد تایید وزارت تصمیم گیری اینکه این بازیکنان قرار است در کجا بازی کنند با آمادگی بدنی ستاد کل نیروهای مسلح است. وظیفه ما تعیین وضعیت بازیکنان مشمول خدمت سربازی است. با توجه به نیاز تیم ها، ستاد بازیکنان را دسته بندی می کند و سطوحی وجود دارد.

به این ترتیب میلاد سرلک که از اول اسفندماه اجازه همراهی با پرسپولیس را ندارد، به نظر می رسد چاره ای جز ترک اردوی ارتش سرخ و پیوستن به ملوان نداشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)