افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

میزان ذخایر بیت کوین شرکت های ایلان ماسک چقدر است؟

  • کد خبر : 379502
میزان ذخایر بیت کوین شرکت های ایلان ماسک چقدر است؟

بر اساس داده های Arkham Intelligence، شرکت های تسلا و اسپیس ایکس با مدیریت ایلان ماسک همچنان مقدار قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارند و با وجود نوسانات مختلف در بازار، قصد دارند ذخایر بیت کوین خود را بفروشند. ندارند به گفته Blockchain Homeland، این به اعتماد بالای ایلان ماسک به بیت کوین و […]

بر اساس داده های Arkham Intelligence، شرکت های تسلا و اسپیس ایکس با مدیریت ایلان ماسک همچنان مقدار قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارند و با وجود نوسانات مختلف در بازار، قصد دارند ذخایر بیت کوین خود را بفروشند. ندارند

به گفته Blockchain Homeland، این به اعتماد بالای ایلان ماسک به بیت کوین و آینده آن به عنوان یک دارایی قابل اعتماد در دنیای مالی مدرن اشاره دارد. این داده ها به دنبال رشد قیمت بیت کوین در راستای کاهش نرخ بهره در اوایل ماه جاری منتشر شده است.

ذخایر بیت کوین شرکت های ایلان ماسک

بر اساس گزارش های Arkham Intelligence، شرکت های تسلا و اسپیس ایکس این کار را انجام داده اند 1.3 میلیارد دلار بیت کوین در ذخایر مالی خود هستند. حفظ این مقدار بیت کوین نشان دهنده موضع صعودی ایلان ماسک نسبت به این ارز دیجیتال پیشرو است. با قیمت فعلی بازار، این معادل 1.3 میلیارد دلار است حدود 19788 بیت کوین خواهد بود

پست اکانت Arkham درباره ذخایر بیت کوین شرکت های ایلان ماسک در پلتفرم X
پست حساب آرکام درباره ذخایر بیت کوین شرکت های ایلان ماسک در پلتفرم X

این گزارش ها همچنین نشان می دهد که ذخایر بیت کوین تسلا نسبت به گزارش های قبلی افزایش یافته است. بر اساس گزارش Arkham Intelligence در مورد ذخایر تسلا در ماه مارس، این شرکت ۷۸۰ میلیون دلار بیت کوین دارد. همچنین در آن گزارش گفته شد که اسپیس ایکس همچنین دارای 560 میلیون دلار بیت کوین است.

ورود تسلا به بازار بیت کوین در فوریه 2021 آغاز شد، زمانی که این شرکت 1.5 میلیارد بیت کوین خریداری کرد. تسلا اعلام کرد که این تصمیم به منظور افزایش تنوع و سودآوری نقدینگی شرکت اتخاذ شده است. تسلا همچنین اعلام کرد که با رعایت قوانین خاص، امکان خرید محصولات این شرکت را با پرداخت بیت کوین برای مشتریان خود فراهم می کند.

ایلان ماسک همچنین در کنفرانس آنلاین “The B World” در سال 2021 اعلام کرد که شخصاً و همچنین تسلا و اسپیس ایکس دارای ذخایر بیت کوین هستند.

وضعیت فعلی بازار بیت کوین

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه به بالاترین حد خود یعنی ۶۶۴۳۹ دلار رسید. قیمت بیت کوین از آن زمان کاهش یافته است، اما احساسات بازار در مورد این دارایی مثبت است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 0.5 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با قیمت 65604 دلار معامله می شود. قیمت این دارایی در هفته گذشته 4.1 درصد افزایش و حجم معاملات 24 ساعته آن بیش از 50 درصد کاهش یافت.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-29 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.