افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

موقعیت های پزشکی در نیویورک قوی بود/ انفجار پیجر اعتبار محصولات غربی را از بین برد

  • کد خبر : 377169
موقعیت های پزشکی در نیویورک قوی بود/ انفجار پیجر اعتبار محصولات غربی را از بین برد

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرنگار مسابقه. آیرین، وی در خصوص بازتاب سفر دکتر مسعود مزیکیان به نیویورک گفت: رئیس جمهور مواضع بسیار رسمی، جدی و محکمی در سازمان ملل در قبال رژیم صهیونیستی و غیرقانونی بودن و باطل بودن این رژیم داشت. ما هرگز طرفدار جنگ و درگیری در منطقه نبوده ایم. […]

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرنگار مسابقه. آیرین، وی در خصوص بازتاب سفر دکتر مسعود مزیکیان به نیویورک گفت: رئیس جمهور مواضع بسیار رسمی، جدی و محکمی در سازمان ملل در قبال رژیم صهیونیستی و غیرقانونی بودن و باطل بودن این رژیم داشت.

ما هرگز طرفدار جنگ و درگیری در منطقه نبوده ایم.

وی در خصوص سخنان رئیس جمهور در نیویورک مبنی بر اینکه ما خواهان صلح و امنیت جهانی هستیم، افزود: این موضع به خوبی روشن است که ما هرگز طرفدار جنگ نیستیم، زیرا اصول هیچ یک از پیامبران جنگ مطابق ابتدا نبوده است. حقیقت را بگوید و مردم را آگاه کند زیرا شیاطین و سلطه گران و ظالمان و ستمگران جهان با مواضع آنها مخالفت کردند و در نتیجه جنگ آغاز شد و آنها آغازگر جنگ بودند.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه با بیان اینکه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز به دنبال جنگ نبودیم و جنگ هشت ساله را با حمایت از صدام به ما تحمیل کردند، یادآور شد: کاملاً واضح است که ما طرفدار صلح و صلح هستیم. امنیت . و اسلام هم همینطور. او اراده می کند و پیامبر ما نیز خدای مهربان جهانیان است.

بادامچیان با اشاره به بخشی دیگر از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه جامعه جهانی باید خشونت را متوقف کند و آتش بس برقرار کند، گفت: رئیس جمهور در زمینه آتش بس سخنان و عبارات بسیار خوبی را بیان کرد زیرا مردم آن منطقه در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارند. و انجام این کار برای جامعه بین المللی ضروری است.

ایالات متحده فکر می کرد می تواند ما را نابود کند یا ما را مجبور به سازش با تحریم ها کند.

وی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا فکر می‌کرد با تحریم‌ها می‌تواند ما را نابود کند یا مجبور به توافق کند، در حالی که ایران اسلامی نه تنها به سازش، تسلیم یا توافق‌های سیاسی نرسید، بلکه در برابر آن بسیار قاطع بود. ایران تحریم ها ایستاد و خدا را شکر الان اقتصاد ما از نظر زیرساختی قوی است و دو تا سه سال دیگر مشکلات کشور را حل می کنیم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: مهم این است که در این سال ها توانستیم صادرات و واردات غیرنفتی داشته باشیم و آن اینکه نفت خود را بفروشیم و با توافقات بین المللی ارتباط ویژه برقرار کنیم. .

بادامچیان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: جالب بود که می گفتند ایران در انتخابات آمریکا دخالت کرده است در حالی که قبل و بعد از کودتای 28 مرداد تا انقلاب اسلامی همه چیز را آمریکایی ها تعیین می کردند. نماینده مجلس، وزیر، نخست وزیر، اما الان کار به جایی رسیده که می گویند ایران بر انتخابات ما تأثیر می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: البته نفوذ ما در آمریکا این است که دانشجویان و دانشگاهیان و حتی افراد مختلف در این کشور علیه رژیم صهیونیستی موضع گیری می کنند و کلاهی را که رهبر ما بر سر می گذارد بر سر می گذارند و این موضوع مهمی است.

ما اقتدار و قدرت خود را در جهان حفظ کرده ایم.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه یادآور شد: ما اقتدار و قدرت خود را در دنیا حفظ کرده ایم، پس از این نیز اگر بخواهیم و لازم بدانیم با همان اقتدار و استقلال حرکت خواهیم کرد، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری رهبر ، هزینه مقاومت کمتر از هزینه تعهد است.

بادامچیان با اشاره به بخشی دیگر از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، تصریح کرد: ما به تجربه آموخته ایم که تنها می توانیم به مردم و توانمندی های بومی خود تکیه کنیم و مصمم هستیم که امنیت خود را تامین و تضمین کنیم نه ایجاد ناامنی برای دیگران. او این ارتباط را بسیار محکم، صحیح و کاملا درست ارزیابی کرد.

وی افزود: ما در طول سال های پس از انقلاب اسلامی همواره به ملت بزرگمان، وجدان مسئولان، تدابیر رهبر معظم انقلاب، عنایات خداوند و ائمه معصومین و حق طلبان و آن ها تکیه کردیم. حق همیشه برنده است و ما پیروزی های زیادی به دست آوردیم.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی با دشمن بعث عراق، همه دنیا به ما حمله کردند و حتی هواپیمای مسافربری ما را ساقط کردند و عراق را بمباران شیمیایی کردند، اما در عین حال ملت ما ایستادگی کردند و تشکر کردند. خدایا توانستیم خاک وطن خود را فتح کنیم و حفظ کنیم و آزادگان ما به وطن خود بازگشتند.

وی در بخشی دیگر از مصاحبه خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نیویورک مبنی بر اینکه با زیر سوال بردن امنیت منطقه و تحریم های ما می گویند ایران امنیت منطقه را به هم می زند، تصریح کرد: این کاملا واضح است زیرا داعش است. گروهی که عملیات تروریستی انجام می دهد. سازمان منافقین از حمایت آمریکا، فرانسه و غرب نیز برخوردار است.

وی در ارزیابی سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه مردم فلسطین و کسانی که مجبور به ترک خانه های خود هستند باید در همه پرسی ملی شرکت کنند و آینده خود را تعیین کنند، گفت: اکنون افراد زیادی در رژیم صهیونیستی با نتانیاهو می جنگند و البته. آنها را نیز سرکوب می کند.

انفجار پیجر لبنان اعتبار محصولات غربی را از بین برد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، دموکراسی غربی را در موضوع آمریکا و انتخابات آمریکا، سازمان ملل متحد و حقوق بشر و حمایت از رژیم صهیونیستی و دیگر مسائل را مغلوب دانست و افزود: وجود دارد. دیگر حقوق بشر وجود ندارد. من فکر می کنم دموکراسی غربی مرده یا در حال مرگ است.

بادامچیان با توجه به اینکه اکنون ملت های اسلامی و آزادی خواهان جهان در شرایط بسیار ویژه ای قرار دارند، به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در لبنان (انفجار پیجر) اشاره کرد و افزود: جایگاه جهان سرمایه داری در گرو این است که داد و ستد و خرید و فروش، اینها با این اقدام، اعتبار تمامی محصولات غربی را از بین بردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امکان ساخت گوشی تلفن همراه در کشور وجود داشته باشد، هیچکس موبایل وارداتی را خریداری نخواهد کرد. بنابراین بهترین راه این است که صنعتگران و دستگاه های کشور معادل ایرانی انواع دستگاه های وارداتی از غرب را تولید کنند چرا که اکنون مردم دیگر به موبایل های غربی اعتماد ندارند چه برسد به پیجرها.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه گفت: اگر بتوانیم در مقابل ظلم غرب محکم بایستیم و از جانب خدا حرف بزنیم و حق را بگوییم و حق را انجام دهیم پیروز خواهیم بود زیرا حقیقت همیشه پیروز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.