افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مورایس: تراکتور سپر اتوبوس داشت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 377736
مورایس: تراکتور سپر اتوبوس داشت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس امشب در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص در نیمه اول و قبل از اخراج بازیکن حریف و فکر می کنم قبل از قرمزها بهتر بودیم. کارت . همچنین بعد از گلی که خوردیم، تمرکزمان را از دست دادیم. و […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس امشب در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص در نیمه اول و قبل از اخراج بازیکن حریف و فکر می کنم قبل از قرمزها بهتر بودیم. کارت . همچنین بعد از گلی که خوردیم، تمرکزمان را از دست دادیم.

و افزود: این گل یک پنالتی عالی مقابل تیم 10 نفره و لختاتی قبل از پایان نیمه اول بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در نیمه دوم تراکتور با یک گل وارد زمین شد و طبیعی بود که با شدت بیشتری بازی کند. ما هم سعی می کنیم از بالا پرس کنیم و مهاجمان را در زمین و هافبک ها را پشت سرشان نگه داریم.

مورائیس ادامه داد: سیستم دفاعی تراکتور لیز نخورد و اتوبوس به اصطلاح دفاع را در محوطه آن پارک کردند. ما هر کاری که ممکن بود انجام دادیم. بازی را باز می کنیم. از فضاهای جدید نفوذ کردم. حتی دفاع وسط را بیرون آوردیم اما نشد. با این حال، تیم ما و بازیکنان ما در حال رشد هستند.

وی تصریح کرد: انزونزی در حال تطبیق است. کامارا هنوز نتوانسته به شرایط تیمش برسد اما به زودی به این مرحله می رسد. در نهایت باید حواسمان به مسابقات آسیایی باشد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: مشکل ما فضاسازی بود. محمد کریمی کیفیت خوبی برای این کار دارد. توانستیم توپ را از وسط به جلو منتقل کنیم. لیموچی و آریا یوسفی، حتی شکاری و دابو موقعیت های زیادی داشتند که امیدوارم در آینده بهتر شود.

وی گفت: پاس آخر را محبی، کریمی و آنزونزی به خوبی انجام می دهند. لیموچی به خوبی با تک به تک برخورد می کند و باید بدانیم که هر بازیکن مهارت متفاوتی دارد. بازیکنانی که از تیم های شمس آذر و استقلال آمده اند با سیستم متفاوتی بازی کرده اند و باید خود را با شرایط تیم ما وفق دهند. این تیم در حال رشد است و آینده خوبی در پیش داریم.

وی در خصوص کیفیت بازیکنان خارجی سپاهان در دیدار امروز گفت: بازیکنان خارجی ما کیفیت خوبی دارند. همه آنها را می شناسند. البته آنها تنها نیستند بلکه باید خود را با شرایط تیم وفق دهند. همه بازیکنان اینطور هستند. ما هم مشکل داشتیم. بازیکنی می خواست برود. تکلیف بازیکن دیگر ما نامشخص بود. امروز دانشگر که تجربه و شخصیت رهبری دارد مصدوم شد اما همچنان معتقدم به زودی در مسیر خود قرار خواهیم گرفت. روز شانس ما نبود تیم حریف هم یک موقعیت و یک گل داشت.

مورائیس گفت: به عنوان مربی باید بهترین تیم را آماده کنم. ما نمی توانیم به عقب برگردیم و باید بدانیم که مسابقات آسیایی متفاوت است. در اولین بازی خارج از خانه شکست خوردیم اما نسبت به پارسال پارسال توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

و افزود: آسیا مثل 15 سال پیش نیست. همه دعوا می کنند. امسال بدون مدافعان وسط و بدون بازیکن پارسال بازی کردیم. بازیکنان جدید به آرامی به سطح مورد نظر می رسند. فکر می کنم در مسیر خوبی هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.