افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مواضع رئیس جمهور ایران در سازمان ملل بر اساس اصول «عزت، درایت و راحتی» بود.

  • کد خبر : 376605
مواضع رئیس جمهور ایران در سازمان ملل بر اساس اصول «عزت، درایت و راحتی» بود.

رحمدال بامری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار آیرین وی تصریح کرد: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در حمایت از غزه و محکومیت جنایات صهیونیست ها و همچنین محکومیت و زیر سوال بردن تحریم های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران، منطبق بر مبانی بود. انقلاب اسلامی است. وی با اشاره به مواضع […]

رحمدال بامری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار آیرین وی تصریح کرد: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در حمایت از غزه و محکومیت جنایات صهیونیست ها و همچنین محکومیت و زیر سوال بردن تحریم های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران، منطبق بر مبانی بود. انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به مواضع مطرح شده توسط دکتر بژیدیان مبنی بر اینکه ما اهل تعامل هستیم و از جنگ پرهیز نمی کنیم، تاکید کرد: این اقدامات منافع مردم را در نظر داشت و همچنین موجب دلگرمی ملت رشید ایران اسلامی بیش از پیش شد.

نماینده مردم ایرانشهر، بمپور، دلگان، راسک، سرباز، فنوج، دلگان، لاشار، بنت، اهوران و عشار در شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور نشان از مقام فرمانداری و پایبندی ایشان به بزرگواران بود. آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی. همه مواضع باید محکم، انقلابی، ولایی و البته مردمی باشد تا دشمن زون هیچ وقت طمع نداشته باشد.

پزشکان پیشنهاد تعامل سازنده در سازمان ملل را دادند

وی تصریح کرد: بازگشت همه طرف‌ها به برجام یکی از نشانه‌های اهمیت پزشکان برای تعامل سازنده در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بود.

بامری ادامه داد: رئیس سازمان ملل متحد خواستار بازگشت همه طرف های برجام شد، معتقد است اگر برجام به نتیجه نرسید، تقصیر ایران نبود، بلکه دیگران دلایل شکست این توافق بین المللی را بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در سال های اخیر با تحمل سختی های فراوان ناشی از تحریم ها ثابت کرده است که با ظلم و ستم مواجه است، خاطرنشان کرد: اگرچه زخم های ناشی از تحریم ها عمیقاً در بدن جامعه ما جاری است، اما با این تجربه تلخ مواجه هستیم. از ما ملتی قوی تر با اراده آهنین و اعتماد به نفس ساخته است.

به گزارش ایرناهفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعدازظهر سه شنبه (30 اوت) به طور رسمی در نیویورک آغاز شد و با حضور سران جهان در حال برگزاری است.

دکتر مسعود بیشیکیان رئیس جمهور ایران در اول مهرماه برای شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد و روز سه شنبه 12 مهرماه در سخنرانی خود به تبیین دیدگاه های ملت ایران پرداخت.

این سفر همه ساله در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه انجام می شود و روسای جمهور کشورمان در مقاطع مختلف به بیان نظرات و مسائل خود می پردازند.

سخنرانی در اجلاس موازی مجمع عمومی موسوم به «رهبران آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفتگو با رهبران مذهبی، دیدار با مدیران رسانه‌ها، اتاق‌های فکر و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی از رهبران کشورهای اروپایی، کشورهای آسیایی و اسلامی از جمله برنامه های احتمالی رئیس جمهور. این کشور ماست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.