افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

مهمترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات / طارمی در کنار امباپه و مودریچ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 165180
مهمترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات / طارمی در کنار امباپه و مودریچ – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز سال جدید در بسیاری از لیگ های اروپایی نیم فصل اول به پایان رسیده یا در آستانه اتمام است و در پایان فصل بازیکنان زیادی هستند که قراردادشان به پایان می رسد و ممکن است جدا شوند. به تیم های دیگر به عنوان بازیکن آزاد. روزنامه فرانسوی “Equip” در […]

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز سال جدید در بسیاری از لیگ های اروپایی نیم فصل اول به پایان رسیده یا در آستانه اتمام است و در پایان فصل بازیکنان زیادی هستند که قراردادشان به پایان می رسد و ممکن است جدا شوند. به تیم های دیگر به عنوان بازیکن آزاد.

روزنامه فرانسوی “Equip” در یادداشتی به بررسی بازیکنانی پرداخته که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز قرارداد خود را با سایر تیم ها تمدید نکرده اند. نام مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو نیز بر روی آن دیده می شود.

قرارداد مهدی طارمی با پورتو تا پایان فصل اعتبار دارد و پس از آن بازیکن آزاد خواهد شد. اینتر یکی از تیم هایی است که علاقه زیادی به جذب این مهاجم ایرانی دارد تا خط حمله خود را تقویت کند.

آرون ون بیساکا 26 ساله در این فصل 9 بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده است. سپتامبر گذشته، تلگراف گزارش داد که این بازیکن و منچستریونایتد در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند. اما با در نظر گرفتن پروژه های متعددی که در حال حاضر شیاطین سرخ با آن روبرو هستند، آینده این بازیکن انگلیسی نامشخص است. شماره 29 منچستر از زمان حضورش در اولدترافورد در سال 2019، در 173 بازی دو گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است.

ماریو هرموسو، مدافع میانی 28 ساله اتلتیکو مادرید نیز فرصت خوبی برای باشگاه هایی است که به دنبال یک مدافع میانی قابل اعتماد هستند. او یکی از ستون های ثابت ترکیب دیگو سیمئونه در این فصل است و در شرایط بدنی عالی قرار دارد. در 4 فصل گذشته او تنها 12 بازی را از دست داده است.

«تونی کروس» که از سال 2014 در رئال مادرید حضور دارد، با این تیم 25 عنوان قهرمانی کسب کرده و با 23 بازی در این فصل یکی از مهره های کلیدی «کارلو آنجلوتی» بوده است. قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد. او در مصاحبه ای با تلگراف اعلام کرد که دوست دارد دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به پایان برساند.

مهم ترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات / طارمی در کنار امباپه و مودریچ

لوکا مودریچ، هافبک 38 ساله رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی وسوسه انگیز 80 میلیون یورویی در سال از الاهلی عربستان دریافت کرد اما ترجیح داد قرارداد خود را با رئال مادرید به پایان برساند. این هافبک کروات از ابتدای فصل تاکنون 10 بازی انجام داده و هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن در رئال نگرفته است. اما طبق قوانین رئال مادرید، قرارداد بازیکنان بالای 30 سال به مدت یک سال تمدید می شود و مشمول افزایش حقوق نمی شوند.

آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، فصل را با موفقیت آغاز کرد و با دو گل و سه پاس گل در 15 بازی، یکی از بازیکنان کلیدی ماسیمیلیانو آلگری بوده و 7 بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. قرارداد او تا چند هفته دیگر به پایان می رسد، اما باشگاه تورینی همچنان امیدوار است که او را حفظ کند. حق حضور در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین ماندگاری سرمربی ایتالیایی روی نیمکت یوونتوس شاید دلایلی برای متقاعد کردن 13 بازیکن 28 ساله فرانسوی در این تیم باشد.

اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان، مانند همیشه بازیکن قابل اعتمادی باقی مانده است. 9 گل و 6 پاس گل در 20 بازی آمار خوبی برای او در این فصل است. اگرچه او تمایل خود را برای ماندن در میلان فاش کرده است، اما طبق گزارش روزنامه ایتالیایی “گازتا دلو اسپورت” او می تواند بازیکن آزاد بماند و قراردادش تمدید نخواهد شد.

مهم ترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات / طارمی در کنار امباپه و مودریچ

کیلیان امباپه، مهاجم 25 ساله پاری سن ژرمن، شاید مهم ترین بازیکنی باشد که به زودی بازیکن آزاد خواهد شد. او با 21 گل و 2 پاس گل از ابتدای فصل یکی از بهترین گلزنان فوتبال اروپا در تمامی رقابت ها است و هنوز برای آینده فوتبالی خود تصمیمی نگرفته است. رئال مادرید از جمله تیم های علاقه مند به جذب این مهاجم فرانسوی است.

از دیگر بازیکنان مطرحی که در پایان فصل بازیکن آزاد می شوند می توان به این افراد اشاره کرد:

نیکلاس پپه (28 ساله، وینگر راست ترابزون اسپور)،

لئوناردو اسپیناتزولا (30 ساله، مدافع چپ برای رم)،

توماس سوچک و پابلو فورنالز (وست هم یونایتد)

پیوتر زیلینسکی (ناپل)

گیدو رودریگز (رئال بتیس)

جاش برونویل (برنلی)

ویکتور لیندلوف و آنتونی مارسیال (منچستریونایتد)

گابریل باربوسا (فلامنگو)

لوید کلی (بورنموث)

کنی تیت (فولام)

و جورجینیو (آرسنال).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.