افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

مهدی: خردادماه لیگ به پایان می رسد/ پایان لیگ مرداد، اشتباه لفظی من بود! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 112782
مهدی: خردادماه لیگ به پایان می رسد/ پایان لیگ مرداد، اشتباه لفظی من بود!  – پرسپولیس نیوز

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ با اشاره به صحبت های چندی پیش خود که گفته بود لیگ در مرداد ماه به پایان می رسد، این موضوع را ناشی از یک خطای لفظی دانست. سهیل مهدی درباره برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال ایران و پایان فصل گفت: در برنامه ای بر اساس یک اشتباه لفظی سوءتفاهم […]

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ با اشاره به صحبت های چندی پیش خود که گفته بود لیگ در مرداد ماه به پایان می رسد، این موضوع را ناشی از یک خطای لفظی دانست.

سهیل مهدی درباره برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال ایران و پایان فصل گفت: در برنامه ای بر اساس یک اشتباه لفظی سوءتفاهم پیش آمد و پایان لیگ را به جای خرداد ماه مرداد اعلام کردم. خطای لفظی بود و باید بگویم پایان لیگ خرداد خواهد بود.

وی در خصوص انتقادات به نحوه برنامه ریزی لیگ برتر گفت: در دنیا دو راهکار برای برنامه ریزی مسابقات وجود دارد. ابتدا در روز فیفا بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند و روزهای دیگر متعلق به باشگاه ها هستند. برنامه دوم توقف مسابقات و کمک به تیم ملی و تیم های پایه کشور است. چون قرار بود تیم امید به مسابقات آسیایی برود و همکاری لازم بود، بازی ها را تعلیق کردیم. در 10، 15 سال اخیر که یادم می آید شرایط به گونه ای بود که روزهای لیگ را به تیم ملی قرض دادیم تا بتوانند به راحتی برنامه خود را ادامه دهند. با این حال رئیس فدراسیون تاکید می کند که دیگر وقفه ای در لیگ برتر نخواهیم داشت.

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ درباره عدم استقبال برخی از استان ها برای برگزاری مسابقات زیر چراغ گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با نهادهای نظارتی در زمینه برگزاری مسابقات وجود دارد و همکاری خوبی صورت گرفت. . در زمین ورود تماشاگران زن به ورزشگاه. اگرچه استادیوم ها به صورت سنتی ساخته شده اند، اما با همکاری شورای تامین فضا را به گونه ای بهبود بخشیده ایم که نظم عمومی مختل نشود. چون برخی از باشگاه ها و مدیران بودجه ای برای تعمیر ورزشگاه ندارند، بازی را به سمتی می برند که زیر چراغ برگزار نشود، اما به هر حال باید در ماه رمضان زیر چراغ بازی کنند.

مهدی درباره دلایل نیم ساعت تغییر ساعت بازی ها یا موارد مشابه گفت: ما از ابتدای فصل سعی کرده ایم این اتفاق رخ ندهد و به جز یکی دو مورد از این دست، در این فصل اتفاق نیفتاده است. به عنوان مثال، اگر مسابقه ای در شهر ساعت 20 برگزار شود، تیم میهمان باید یک شب اضافه در هتل اقامت کند یا اگر پرواز لغو شود، بودجه باشگاه ها کافی نیست و باید تعامل داشته باشیم. فرض کنید فردا برنامه مسابقات تا پایان فصل را اعلام کنم. اما بحث های مختلفی مانند فرار ما برای کمک به باشگاه ها وجود دارد.

وی در خصوص تاخیر در صدور کارت بازی گوستاو بلانکو و مجوز کار مهدی هاشمی نسب تصریح کرد: این افراد جزو اعضای جدید باشگاه استقلال بودند که باید قوانین مربوط به قرارداد را رعایت می کردند. هاشمی نسب قرارداد و مدارک خود را به سازمان لیگ ارائه کرد. معاونت نقل و انتقالات سازمان لیگ در حال بررسی مدارک بود و با تعهدی که باشگاه استقلال بر عهده گرفته روی نیمکت نشست. باشگاه در یک مسابقه تست نسب هاشمی نسب را صادر نکرد.

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ جواد نکونام درباره کاهش 2 برابری قرارداد جواد نکونام سرمربی استقلال برای رسیدن به سقف گفت: به دلیل اینکه عضوی از کارگروه سازمان لیگ نیستم. سقف قرارداد، من نمی توانم در این مورد نظر بدهم.

مهدی درباره به تعویق افتادن دیدار گلگهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: پس از بازی های تیم ملی در مسابقات اردن، بازیکنان سپاهان باید به تهران می آمدند و بلافاصله کشور را برای سفر ترک می کردند. به. بازی (مقابل المالیک ازبکستان). . پس از چهار روز دیگر فرصتی برای جشن گرفتن دیدار سپاهان و گل گهر باقی نمانده و این دیدار به تعویق افتاد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه در دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر نیز همین اتفاق خواهد افتاد، گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس باید برای دیدار رفت از کشور خارج شوند. خانه بعد از بازی با ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا. هر دو بازی 17 آذر برگزار می شود و اینطور نیست که فقط برای سپاهان بازی کردیم. در تقویم لیگ امکان بررسی برنامه بازی های تمامی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است.

مهدی با اشاره به آرای شبانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از مصاحبه با اعضای تیم های مخالف داوری، خاطرنشان کرد: طبق دستور ولیعهد، سامانه ای در نظر گرفته شده است که ناظران گزارش ها را به صورت آنلاین و پس از پایان داوری انجام می دهند. پایان مسابقه و اعضای کمیته انضباطی همان شب می توانند گزارش ها را بررسی کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)