افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

مهدوی: امیدوارم بازیکنان جدید موثر باشند/ پرسپولیس قهرمان شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 203219
مهدوی: امیدوارم بازیکنان جدید موثر باشند/ پرسپولیس قهرمان شود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتند و امیدوارم این تیم در مسابقات لیگ برتر و با اضافه شدن بازیکنان جدید دوباره قهرمان شود. رضا مهدوی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار با گل کوچک پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتند و امیدوارم این تیم در مسابقات لیگ برتر و با اضافه شدن بازیکنان جدید دوباره قهرمان شود.

رضا مهدوی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار با گل کوچک پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حضور در این مسابقات سال ها بعد خاطرات ما زنده شد و من به خاطر حضور در این مسابقات خاطراتمان زنده شد. امیدوارم که بیایید یک بازی زیبا را برای مردم ارائه دهیم تا از آن لذت ببرند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل گفت: تیم در این فصل خیلی متحمل شد و تغییر کادرفنی شرایط را بدتر کرد. البته پرسپولیس آنقدر بزرگ است که می تواند دوباره قهرمان لیگ شود. پرسپولیس و استقلال هر چقدر هم قوی باشند، تیم ملی قدرتمندتر را خواهیم دید.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه پرسپولیس در نیم فصل اول نسبت به سایر تیم های مدعی عملکرد ضعیفی داشت. امیدوارم با بازیکنان اضافه شده بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. مهم این است که افراد جدید موثر باشند.

مهدوی در خصوص انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اسمار دستیار یحیی گل محمدی بود و ویژگی های بازیکنان را می شناسد. امیدوارم بتوانید پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود برگردانید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)