افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

معرفی کتاب شهدای مخابرات اصفهان

  • کد خبر : 376876
معرفی کتاب شهدای مخابرات اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و باید همواره در خدمت به آنان کوشا باشیم. با این حال هر کاری که می کنیم نمی توانیم لحظه […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و باید همواره در خدمت به آنان کوشا باشیم. با این حال هر کاری که می کنیم نمی توانیم لحظه ای از لحظاتی را که این عزیزان در نبود عزیزانشان گذرانده اند جبران کنیم.

مهندس سلطانی در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، معاونین شرکت و مدیران مناطق مخابراتی سراسر کشور به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس در محل مخابرات شهید زاهدی اصفهان برگزار شد. وی با تاکید بر عمل گرایی شرکت مخابرات ایران گفت: امیدوارم بتوانیم به مسئولیت ها و وظایف سنگینی که شهدا بر دوش ما گذاشته اند پاسخ دهیم.

وی با اشاره به فرموده امام شهدا مبنی بر «حفظ نظام از وظایف واجب است»، تصریح کرد: همه در هر کجا که هستند باید با نیت خالصانه و عمل مجاهدانه به انجام وظایف محوله بپردازند . دست از کار بکشید و از شهدا بخواهید که با دعای خود ما را در راهی که خدا خواسته است محکم قرار دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت مخابرات ایران با اهدای 333 شهید و حدود پنج هزار جانباز و ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از ارکان اصلی نظام اقتصادی کشور است و امیدواریم بتواند به وظایف خود عمل کند. وظیفه

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده های آنان را جهاد در سبیل الله دانست و گفت: برگزاری کنگره، نامگذاری مکان ها، سرکشی از خانواده شهدا و انتشار پیام های شهدا. شهدا در قالب کتاب، داستان، رسانه، سینما و انواع هنرها نمونه هایی از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید هستند.

سردار سرتیپ مجتبی فدا افزود: امانتی که شهدا بر گردن ما نهادند حفظ نظام است و راه حفظ آن صبر، استقامت، پایداری و حرکت در مسیر رهبری و مرزبندی با دشمنان است.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.