افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

معرفی بیش از 300 قلم از اموال مازاد دولت.

  • کد خبر : 179576
معرفی بیش از 300 قلم از اموال مازاد دولت.

به گزارش بازار، با حضور اعضای این کمیته بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی تولید دارایی های دولت در تالار وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. ملک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضائیه، نماینده رئیس شورای اسلامی، نمایندگان رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور و وزیر کشور […]

به گزارش بازار، با حضور اعضای این کمیته بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی تولید دارایی های دولت در تالار وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. ملک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضائیه، نماینده رئیس شورای اسلامی، نمایندگان رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور و وزیر کشور در این جلسه نمایندگانی از دستگاه های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

اعضای این جلسه در مورد مازاد 2 زمین برای بهره برداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی و سه زمین برای بهره برداری شرکت گاز واقع در استان مرکزی توافق کردند. . اعضا در ادامه 4 ملک تحت مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در استان های زنجان، مازندران و 2 ملک تحت مدیریت وزارت دادگستری در استان زنجان را مورد بررسی قرار دادند و مازاد آن اعلام شد. .

در بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی تولید، 15 ملک (مدرسه) تحت مدیریت وزارت آموزش و پرورش در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمان بررسی و مازاد اعلام شد. علاوه بر این، آنها مورد بررسی قرار گرفتند و به عنوان املاک مازاد ارائه شدند.

اعضای این کمیته تخصصی زمینی با مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس و زمینی با مدیریت وزارت اقتصاد در استان مرکزی را مازاد تشخیص دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.