افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

مسعود رجوی و پیروزی مضحک در انتخابات/ انتصابات مضحک رجوی پس از چند روز پایان یافت

  • کد خبر : 215197
مسعود رجوی و پیروزی مضحک در انتخابات/ انتصابات مضحک رجوی پس از چند روز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خیانت، اسلحه و انفجار و قتل، ظلم، قتل و قتل، چیزهایی است که مسعود رجوی و فرقه منافقین مثل همیشه در کیف خود نگه داشته و هر وقت بخواهند از آن استفاده می کنند و یکی از مسمومیت هاست. و مارهای خطرناک بیرون می آید و خود را وارد زندگی جامعه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خیانت، اسلحه و انفجار و قتل، ظلم، قتل و قتل، چیزهایی است که مسعود رجوی و فرقه منافقین مثل همیشه در کیف خود نگه داشته و هر وقت بخواهند از آن استفاده می کنند و یکی از مسمومیت هاست. و مارهای خطرناک بیرون می آید و خود را وارد زندگی جامعه می کند تا بتوانند در امور روزمره خود پیشروی کنند و وحشت و تروریسم افسارگسیخته ایجاد کنند.

قتل های خیابانی منافقین در خرداد 1360

به گزارش ایسنا، خاستگاه نظام‌های سیاسی، نقش مردم در سیاست و حکومت، روند و میزان تأثیرگذاری شهروندان بر تصمیم‌گیری‌های سیاسی و در نهایت نظام‌های انتخاباتی کشورها عناصری هستند که مختصات را تعیین می‌کنند. “انتخابات”. اما معنای انتخابات در همه جای دنیا یکسان است، اما در فرقه رجوی این موضوع با ماهیت انتخابات بسیار متفاوت است.

مسعود رجوی از سال 1360 با ایجاد موجی از رعب و وحشت علیه مردم بیگناه سعی کرد خود را به جامعه ایران تحمیل کند و آن را بپذیرد، اما نتوانست. برخلاف تصورات نادرست او، او بیش از هر زمان دیگری از چشم عموم دور شد زیرا هرکسی که بخواهد با کشتن افراد بیگناه ارزش خود را ثابت کند، دیر یا زود طبق قوانین تکامل اجتماعی از مهلکه خارج خواهد شد.

برای بررسی کارنامه رهبران مجاهدین خلق به عنوان یک فرقه بسته که تاکنون هیچ نهاد بین المللی و حقوق بشری مسائل داخلی آنها را بررسی نکرده است، مطمئن ترین و ساده ترین روش، توسل به اظهارات اعضای جدا شده این فرقه است.

عبدالله افغان یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق درباره نظام انتخاباتی در فرقه مجاهدین خلق می گوید: هیچکس نمی تواند در نظام فرقه ای رجوی نامزد شود. این سیستم همیشه از بالا انتخاب می شد. نکته جالب این است که هیچ بودجه ای وجود نداشت، یک بار به شکلی مضحک این کار را انجام می داد، وقتی شخصی نام دیگری را روی کاغذ می نوشت و وقتی متوجه می شد با شخص مورد نظر بد رفتار می کرد.

معمولاً رأی گیری به این صورت بود که قبل از رأی گیری، رجوی و همسرش ساعت ها در مورد آن زن صحبت می کردند. مسئولین فرقه از فردی که برای خودنمایی انتخاب شده بود تعریف می کردند و سپس خود رجوی شیاد وارد می شود و می گوید هرکس با شخص مورد نظر موافق است دستان خود را بلند کند و بعد از چند دقیقه همه دستان خود را پایین انداختند و سپس رجوی فریبکار اعلام کرد. که اگر کسی مخالف بود دستش را بلند کند، با توجه به فضایی که قبلاً در اتاق ایجاد کرده بود، کسی جرأت مخالفت خود را نداشت، رای گیری رسمی برگزار شد و همه چیز تمام شد و این یک پیروزی محسوب می شد. برای رجوی متقلب

مسعود رجوی و پیروزی مضحک در انتخابات/ انتصابات مضحک رجوی پس از چند روز پایان یافت

نظام های سیاسی برخاسته از اراده مردم، برای حفظ حمایت و به عبارتی حفظ مشروعیت، انتخابات را ملاک تعیین جهت تصمیمات حکومتی، بستر انتقال قدرت و ابزارهای اعمال قدرت قرار داده اند. حق تعیین سرنوشت شهروندان بود، اما در انتخابات روابط فرقه ای وجود نداشت: هیچ کس جرأت نمی کرد رای ندهد و همه موظف به شرکت بودند. انتخاباتی که در درون تشکیلات رجوی برگزار شد و فرمانداران منطقه صدام فقط یک نامزد داشت و پس از رای گیری گفته می شد که وی با اکثریت آرا به قدرت رسیده است.

همچنین غفور فتاحیان از اعضای سابق فرقه رجوی در مورد انتخاب اولین مسئول در قلعه اشرف می گوید: «در داخل سازمان تبلیغات زیادی در مورد این انتخابات انجام شد و گفتند همه باید رای دهند چون این فرد است. اولین مقامی که توسط اعضای سازمان انتخاب می شود و هر فردی که رای می دهد اولین مقام رسمی است.

وقت نشستن و رفتن به قلعه باقرزاده بود که در حومه بغداد بود و بیشتر جلسات رجوی در آنجا برگزار می شد. وقتی به آنجا رسیدیم واحد ما کار آماده سازی سالن را برعهده داشت و من به همراه یکی از مسئولین که با من رابطه دوستانه داشت به سمت قلعه بدیع زادگان که نزدیک بود حرکت کردیم تا وسایل بیشتری با ماشین بیاوریم که لی وسط ترافیک گفتم: جلسه انتخاباتی برای کیه؟

او در پاسخ من گفت که جلسه گزینش اولین مقام است و مژگان پارسایی هم مقام اول است و انتخاب شده است و فردا خواهید فهمید که راست می گویم یا نه. من هم گفتم چرا انتخابات برگزار می کنند؟ او در پاسخ من گفت که در سازمان جرم است که فردی را انتخاب کنند و فقط مدیریت حق انتخاب، عزل و نصب را دارد. این فعالیت های انتخاباتی که الان انجام می دهیم همه برای تشویق افراد در سازمان است و دیگر ارزشی ندارد.

مسعود رجوی و پیروزی مضحک در انتخابات/ انتصابات مضحک رجوی پس از چند روز پایان یافت

روز موعود فرا رسید و رجوی در رأس نبرد نشسته بود و بعد از اینکه کلی حرافی انتخابات را شروع کرد و گفت می خواهیم مژگان پارسایی را به عنوان اولین مقام انتخاب کنیم، هواداران دستشان را بالا ببرند و اول از همه او و مریم بلند شدند. به سرعت. عده ای دست بلند نکردند که بلافاصله توسط جاسوسان رجوی شناسایی شد و در یگان ما حمید که مخالف فرقه رجوی بود دست بلند نکرد. چند روز طول کشید.

اما فردای آن روز جلساتی در خصوص این انتخابات برگزار شد و این یک توافق داخلی برای کسانی بود که دستشان را بالا نبردند و همچنین برای کسانی که به هر نحوی با فرقه رجوی مشکل داشتند.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.