افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

مسائل فرهنگی مهمترین بخش خدمات رسانی به زائران است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 338478
مسائل فرهنگی مهمترین بخش خدمات رسانی به زائران است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینی با ابراز خرسندی از اینکه توانسته برای نهمین سال متوالی از سال ۱۳۹۴ به زائران کربلا خدمت کند، گفت: تفاوت موکب شهید باکری بازرگان با سایر موکب ها در مسائل فرهنگی است. زیرا موکب های دیگر معمولاً در محورهای غذا، اسکان و موارد مشابه فعالیت می کنند. وی ادامه داد: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینی با ابراز خرسندی از اینکه توانسته برای نهمین سال متوالی از سال ۱۳۹۴ به زائران کربلا خدمت کند، گفت: تفاوت موکب شهید باکری بازرگان با سایر موکب ها در مسائل فرهنگی است. زیرا موکب های دیگر معمولاً در محورهای غذا، اسکان و موارد مشابه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: موکب شهید باکری بازرگان از 23 مردادماه با اعزام 20 خادم از سراسر کشور به صورت شبانه روزی و پس از اربعین به دلیل بازگشت زائران تا 24 شهریور ادامه دارد.

مؤذن گفت: با اقدامات فرهنگی و رسانه ای از جمله پخش مداحی های پرشور به پا خیزید حجله ایثارگران سعی داریم با خلق جلوه های بصری این مسیر معنوی را پربارتر و خاطره انگیزتر کنیم.

مسئول موکب شهید باکری بازرگان ضمن اشاره به اینکه در تلاش هستیم با بیشترین شکوه و کرامت زائران امام حسین(ع) از زائران پذیرایی و وداع کنیم.TO) که برگزار خواهد شد، وی ادامه داد: تاثیر خدمات همراهی با محوریت فرهنگی آنقدر مهم و تاثیرگذار است که شاهد هستیم. خیل تعداد زیادی از زائران خارجی ترجیح می دهند از مرزهای ایران وارد عراق شوند و برخی دیگر از کشورهای دیگر به موج خروشان عاشقان اهل بیت می پیوندند.TO) وجود دارد

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته 11 هزار زائر غیر ایرانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، گرجستان، قفقاز و اروپایی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عراق از طریق مرز بازرگان وارد ایران شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.