افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مرگ اسرائیل هر روز نزدیک تر می شود

  • کد خبر : 377763
مرگ اسرائیل هر روز نزدیک تر می شود

بیشتر: سید احمد علم‌هادی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه هفته ششم مهر که در حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد، به حادثه تلخ معدن طبس اشاره کرد و گفت: اولین حادثه حادثه ناگوار معدن زغال سنگ طبس بود که جان 50 نفر را گرفت. عزیز این ملت که به شدت غمگین بود […]

بیشتر: سید احمد علم‌هادی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه هفته ششم مهر که در حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد، به حادثه تلخ معدن طبس اشاره کرد و گفت: اولین حادثه حادثه ناگوار معدن زغال سنگ طبس بود که جان 50 نفر را گرفت. عزیز این ملت که به شدت غمگین بود تمام شد. علاوه بر اینکه این ضایعه همه را غمگین کرد، دردناک است که در فاصله ای نسبتاً کوتاه، این دومین حادثه ای است که در معادن ما رخ می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: عزیزانی که در راه اندازی معادن سرمایه گذاری می کنند نیز زحمت می کشند اما باید در نظر داشته باشیم که جان عزیزان ما از ثروت معادن این کشور ارزشمندتر است. جان عزیزان ما از ثروت معادن این کشور ارزشمندتر است. عزیزانمان اینگونه گم نشوند.

وی با بیان اینکه تکرار این حوادث باعث می شود خانواده ها و افرادی که در معادن مشغول به کار هستند دیگر احساس امنیت نکنند، خاطرنشان کرد: متولیان امر باید علاوه بر بررسی و شناسایی عوامل آن، موضوع کار در معدن را به دقت بررسی و بررسی کنند. اگر تجهیزات بیشتری دارید همراه داشتن تجهیزات و راه اندازی مین ها پس از تهیه تجهیزات ضروری است.

تحریم ها بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی است

علم الهادی ضمن انتقاد از برخی افراد که ناکارآمدی خود را به تحریم مرتبط می کنند، گفت: اگر تجهیزات کافی ندارید، معدن باز نکنید تا کمبود تجهیزات شما به قیمت جان دیگران تمام نشود. متاسفانه تحریم بهانه ای برای ناکارآمدی آنها شده است.

وی با بیان اینکه می توان تجهیزات لازم را در داخل ایجاد کرد، افزود: امروز در حوزه تسلیحات با فناوری پیشرفته که قبلاً ذخیره شده بود، هیچ فناوری در کشور ما وجود ندارد که دست فناوران و دانشمندان عزیز این کشور نتواند آن را مدیریت کند. برای یکی دو کشور بزرگ عزیزان ما به آن فناوری ها دست یافتند، آیا نمی توانند تجهیزات معدنی ایجاد کنند؟

یکی از اعضای شورای خبرگان رهبری گفت: فوت یک نفر در خانواده آثار زیادی دارد و فوت پدر جوان سرنوشت چند نفر را تحت تاثیر قرار می دهد که امیدواریم عزیزان به این موضوع رسیدگی بهتری داشته باشند. و بهتر.”

وی به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در روزهای اخیر در لبنان اشاره کرد و تصریح کرد: تلخی دوم مربوط به حرکت شیطانی و هولناک عنصر حیوانی درنده مانند اسرائیل در سرزمین لبنان و کشتار هزاران شیعه عزیز است. مردم این سرزمین که برای جامعه است دین ما گرمای شدید و طاقت فرسا است.

تا زمانی که استکبار هست، سلاح در دست ماست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درباره موضع نظام اسلامی در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کرد: موضع ما را امام بزرگوار در ابتدای پیروزی انقلاب تعیین کردند که فرمودند: اسرائیل باید نابود شود» و اظهار داشت: تا زمانی که اسرائیل هست. بله، زمین گذاشتن سلاح فایده ای ندارد، زمانی که با نیستی اسرائیل روبرو شویم، سلاح خود را در برابر اسرائیل زمین خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه تا زمانی که استکبار هست مبارزه و اسلحه به دست گرفتن ما ادامه دارد، گفت: اسلحه گرفتن ملت مقاوم ما و جریان مقاومت در برابر هر جریان استکباری و جهانخوار تا خورشید ادامه دارد. می درخشد. اینکه ولایت از کنار دیوار کعبه جهان را روشن می کند و اینکه من نماز جمعه را با تفنگ به دست می خوانم همین است.

الهادی با اشاره به حدیث «خداوند زمین را پر از عدل و داد پر از ظلم و جور کرد»، گفت: برخی از جاهلان می گویند کاری نکنیم که ظلم و ستم بر دنیا بیفتد تا او پیغمبر ممکن است ظهور کند، اما نمی دانند اگر مردم دنیا آفریده شده اند استکبار و جهان گرایی استکبار پذیرفته و مردود است، نیازی به ظلم های دیگر نیست.

وی تاکید کرد: ظلم زمانی اتفاق می افتد که مردم نخواهند استکبار بر آنها مسلط شود، دنیا تسلیم نشود و مردم بخواهند کرامت انسانی خود را حفظ کنند، وقتی مردم تسلیم بندگی نشوند، آن وقت است که پیامبر می آید.

جنایت در لبنان جنایت مخالفت با ظلم است.

امام جمعه مشهد مقدس به تلاش دشمنان اسلام برای از بین بردن مظاهر دین اشاره کرد و اعلام کرد: لبنان زمانی عروس خاورمیانه بود که در کشورهای عربی به عنوان مرکز عیاشی و خوشگذرانی شناخته می شد، اما امروز لبنان قبله مسلمانان، مرکز امیدها و آرزوها، مظهر دین و ایثار و ایثار راه خدا شده است.

وی با طرح این سوال که اگر مردم لبنان به دین گرایش نداشتند و در راه خدا فداکاری و مقاومت نمی کردند به خاک کشیده می شدند و خون دوباره شکل می گرفت با ظلم و ستم بیشتری در جهان. . ، یعنی جریان مقاومت در جهان اسلام و کره زمین در برابر استکبار گسترش یافته است.

مرگ اسرائیل هر روز نزدیک تر می شود

وی با تاکید بر اینکه هر قدمی که رژیم صهیونیستی برمی دارد مرگ خود را نزدیکتر کرده است، گفت: حماقت آنها این بود که جنگی را در غزه توسعه دادند که در کشوری که آماده جنگ با مجاهدین است و فناوری های تسلیحاتی عظیمی دارد نتوانستند در غزه ادامه دهند. مثل لبنان آیا آنها می توانند در برابر موشک های لبنانی مقاومت کنند؟

علم الهادی افزود: آمریکا در این زمینه بدبخت تر از اسرائیل است که انتخاباتش نزدیک است و می خواهد اسرائیل را به نوعی پیروز جلوه دهد تا بتواند آرای مردم را به دست بیاورد، هرچند در این نزدیک به یک سال از شروع آل – اقصی طوفان، آمریکا در دنیا نیست. معروف شد و حتی در خود آمریکا هم جنبش هایی علیه آمریکا شروع شد.

وی گفت: امروزه اشغالگران در هیچ کجای سرزمین های اشغالی در امان نیستند و یا باید در پناهگاه ها بخوابند یا برای مرگ آماده شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.